برگزاری جلسه هم‌اندیشی تدوین نقش نیروی انتظامی خوزستان در دفاع مقدس

جلسه هم‌اندیشی برای تدوین نقش برجسته نیروی انتظامی خوزستان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ - 18August 2019

برگزاری جلسه هم اندیشی تدوین نقش نیروی انتظامی خوزستان در دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی برای تدوین نقش برجسته نیروی انتظامی خوزستان در دوران دفاع مقدس امروز در دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار «حیدر عباس‌زاده» فرمانده انتظامی استان خوزستان، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و نماینده عقیدتی سیاسی ناجا در خوزستان برگزار شد بر تدوین نقش بی بدیل نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس تاکید شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محمد علیپور» ضمن تشکر از خدمات نیروی انتظامی و خدمتگزاری صادقانه به مردم خوزستان بر ثبت و ضبط تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان انتظامی بخصوص در جغرافیای خوزستان تاکید کرد و اظهار داشت: شهربانی قدیم، ژاندارمری و کمیته از یگان‌هایی بودند که نقش برجسته‌ای در تامین شهرها و امنیت مردم و حتا حضور در جبهه‌ها داشتند و تعداد بالای شهدای انتظامی در خوزستان مقید همین موضوع است.

وی افزود: باید هر چه سریعتر تاریخ شفاهی رزمندگان و پیشکسوتان را احصاء کنیم و البته به محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز توجه ویژه‌‌ای داشته باشیم تا بلکه نقش بی بدیل ناجا در زمان جنگ برای نسل جوان امروز و آینده مغفول نماند.

در ادامه جلسه نیز سردار عباس‌زاده ضمن تقدیر از فعالیت‌های شاخص اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بخصوص ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت: آمادگی داریم تا نسبت به ثبت و ضبط تاریخ شفاهی فرماندهان یگان های خود اقدام کنیم.

وی عنوان کرد: در مورد 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس نیز این بستر وجود دارد که آن را در دانشگاه نیروی انتظامی ارائه دهیم.

در پایان جلسه نیز مقرر شد که کارگروه های مشترکی تشکیل شود تا موارد مطرح شده و قابل همکاری مورد بررسی و پیگیری بیشتر واقع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار