سردار سلیمانی:

بسیج بزرگترین سازمان مردم‌نهاد دنیاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج بزرگترین سازمان مردم‌نهاد دنیاست که در صحنه‌های مختلف از توانمندی‌های مردم استفاده می‌کند.
کد خبر: ۳۵۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ - 18August 2019

سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین که در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب ناظر بر اقتدار و صلابت این نظام است، اظهار داشت: ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی شاید سالیان درازی برای الگوی جدید حکمرانی در جهان نباشد، اما انقلاب کارنامه درخشانی داشته است که البته باید به کاستی‌ها و ضعف‌ها هم توجه داشت.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین سازمان مردم‌نهاد دنیاست که در صحنه‌های مختلف از توانمندی‌های مردم استفاده می‌کند، افزود: ما در کنار هر دستگاهی که کار کنیم، می‌توانیم به سرعت میزان تحقق اهداف را افزایش دهیم؛ چون بسیج در درون کشوری فعالیت می‌کند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۸۰ میلیون بسیجی دارد و معتقد است که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در جایگاهی بالاتر از آنچه که اکنون هست، قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج تلاش خواهد کرد در کمک به همه دستگاه‌ها، برنامه‌های نظام زودتر و بهتر به منصه ظهور برسد. بسیج می‌تواند با همکاری سایر دستگاه‌ها اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلف از فضای مجازی تا دیگر زمینه‌ها انجام دهد.

سردار سلیمانی بیان اینکه بسیج در عرض هیچ دستگاهی قرار نمی‌گیرد، ولی در طول دستگاه‌ها حرکت می‌کند، تصریح کرد: امروز ما در استان‌ها مجمع استانی بسیج داریم که یک پارلمان مردمی به حساب می‌آید. اعضای این مجامع می‌توانند هر مسأله‌ای را به سرعت بررسی و راهکار‌های خوبی را هم برای اداره کشور ارائه کنند.

وی گفت: هر برنامه‌ای را که در بسیج به صورت مردمی برگزار می‌کنیم، کیفیت و تحقق اهداف آن برنامه اعجاب‌انگیز است؛ پس هر دستگاهی که می‌خواهد موفق باشد، باید مردم را در کار‌ها و برنامه‌های خود مشارکت دهد؛ چون مشارکت مردم به طور معجزه‌آسایی می‌تواند مشکلات را برطرف سازد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار