دیدار سردار «میرزایی» با رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ - 18August 2019

دیدار سردار«حبیب اله میرزایی» با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، سردار «حبیب‌الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان به همراه تعدادی از کارکنان این اداره‌ کل امروز (یکشنبه) با حضور در سازمان جهاد کشاورزی استان با رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 در این دیدار، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در راستای تقویت روحیه جهادی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در روزهای نخست پس از انقلاب فرمودند؛ «جهاد و سپاه دو بال اصلی انقلاب هستند» و ما باید قدردان این دو بال ارزشمند باشیم و در جهت تقویت و تحکیم این دو رکن اصلی انقلاب گام برداریم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که به شدت به دنبال در تقویت آن گام بر می‌داریم شورای پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که می‌تواند به عنوان شورای با تجربه موتور محرک حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان باشد.

میرزایی تاکید کرد: ما به عنوان مسئولان این استان وظیفه داریم به خانواده‌های شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان که سهم عظیمی در حفظ تمامیت ارضی کشور ما داشته‌اند سر بزنیم و قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

این مسئول در پایان متذکر شد: در راستای کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان تا قبل از زمستان امسال با همه خانواده شهدا و ایثار گران دیدار صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار