آزاده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مشقت‌های دوران اسارت قابل وصف نیست

«یارمحمد شهنوازی» گفت: مشقت‌های دوران اسارت و تحمل دردهای آن دوران سخت قابل وصف نیست؛ زیرا درک آن شرایط دشوار آسان نبوده و همچنان آثار و خسارت‌های آن دوران بر روح و جسم‌مان نمایان است.
کد خبر: ۳۵۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ - 17August 2019

مشقت‌های دوران اسارت قابل بیان کردن نیست ///عکس بهتر لحاظ شود///«یارمحمد شهنوازی» آزاده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و اسارت رزمندگان سپاه و ارتش اسلام بسیار خسارت به همراه داشت، اما ایمان و اخلاص و شجاعت رزمندگان اسلام پس از تحمل هشت سال جنگ تحمیلی توانست، عزت و عظمت و جاودانگی را به کشور و ملت بزرگ کشورمان هدیه کند.

وی گفت: دوران دفاع مقدس یک داستان و روایت نیست، بلکه یک حقیقتی انکار ناپذیر بوده که ملت بزرگ ایران با جان و مال و تمام توان خود توانستند در صف پیکار و مقابله با دشمنان اسلام و کشور جانانه از ارزش‌های خود و خاک میهن صیانت و پاسداری کنند.

شهنوازی افزود: رزمندگان اسلام در آن دوران سراسر سخت و مشقت بار توانستند به ابرقدرت‌های شرق و غرب بفهمانند که هیچ قدرتی بالاتر از ایمان و اخلاص و رشادت و ایثار و روحیه جهاد و رسیدن به جایگاه با عظمت شهادت نیست.

این آزاده دوران دفاع مقدس گفت: جانبازان و آزادگان و شهدا و خانواده‌های معظم آنها از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که در تاریخ پر افتخار و جاودانه کشور توانسته‌اند برای کشور افتخار و عزت بیافرینند.

شهنوازی متذکر شد: وجود افزون بر 12 هزار شهید اهل سنت در کشور که طی هشت سال جنگ تحمیلی توانسته‌اند از حریم اسلام و انقلاب و میهن دفاع کنند و جانانه در صف مقابله با جبهه‌های دشمنان بایستند گواه بر این مدعاست که مردم مرزدار و بیگانه ستیز بلوچ و اهل سنت، همگام با سایر اقوام و مذاهب کشور به سربلندی کشورمان می‌اندیشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار