یدیعوت آحارونوت خبر داد؛

چیرگی افسردگی بر نظامیان صهیونیست مستقر در نزدیکی غزه

یک روزنامه صهیونیستی خبر داد که بسیاری از نظامیان اسرائیلی که در نزدیکی غزه مستقر هستند دچار بیماری‌های روحی و روانی شده‌‌اند.
کد خبر: ۳۵۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ - 13August 2019

یدیعوت آحارونوت: نظامیان مستقر در نزدیکی غزه از افسردگی رنج می‌برندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که بسیاری از نظامیانی که جدیدا به یگان‌های ارتش صهیونیستی در نزدیکی مرز غزه معرفی شده‌اند از بیماری‌های روحی همچون افسردگی رنج می‌برند و قادر به ادامه حضور در ارتش نیستند.

به نوشته پایگاه خبری المجد، یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت که این سربازان جدید متولد 2001 هستند؛ یعنی همان سالی که گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس شروع به شلیک موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین کردند و این نظامیان 18 سال است که با تنش‌های پی در پی با غزه مواجه هستند.

به نوشته این روزنامه عبری زبان، ارتش صهیونیستی از این موضوع بسیار نگران شده است و مسئولین شهرک‌های اطراف غزه در این خصوص تشکیل جلسه داده‌اند. شرایط روحی برخی از نظامیان در حدی است که آنها قادر به ادامه حضور در یگان‌های خود یا انجام کامل مسئولیت‌های خود نیستند.

بنابراین گزارش، مسئولین شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه تصمیم گرفته‌اند تا از روانکاوها در این خصوص کمک بخواهند.

در جریان جنگ 2014 که 50 روز به طول انجامید، گزارش‌های بسیاری از مجروحیت عمدی نظامیان صهیونیست برای فرار از مناطق نبرد یا افسردگی شدید میان آنها منتشر شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار