سرگرد نصیرملا درگفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خلاء‌های قانونی در برخورد با جرم سرعت غیرمجاز رانندگان داریم

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فاتب با بیان اینکه خلاء‌های قانونی در برخورد با جرم سرعت غیرمجاز رانندگان داریم، گفت: به دلیل نبود قانون در این حوزه از دستور قضایی استفاه می‌کنیم.
کد خبر: ۳۵۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ - 13August 2019

خلاء‌های قانونی در برخورد با رانندگان سرعت غیرمجاز داریمسرگرد «علی نصیرملا» رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه رانندگانی که سرعت خودروی آن‌ها 50 کیلومتر از حد مجاز بالاتر باشد توقیف خواهند شد، اظهار داشت: رانندگانی که خودرو‌یشان برای اولین مرتبه توقیف شود باید در کارگاه‌های آموزشی که برای رانندگان متخلف برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال آموزش رانندگان متخلف هستیم، گفت: پلیس به دنبال اعمال جریمه نیست بلکه به دنبال آموزش آن‌هاست.

نصیرملا خاطرنشان کرد: رانندگانی که در کارگاه آموزشی حضور پیدا می‌کنند در صورت تکرار تخلف علی‌رغم اینکه خودرو آن‌ها متوقف می‌شود راننده به دادسرا معرفی خواهد شد.

رئیس اجرائیات پلیس فاتب افزود: طبق دستور قضایی کسانی که بیش از سه بار خودروی آن‌ها سرعت بالای 150 کیلومتر داشته باشد پلیس موظف است خودرو آن‌ها را توقیف و راننده متخلف را به دادسرای پلیس راهور فاتب معرفی کند.

وی با بیان اینکه خلاء‌های قانونی در برخورد با رانندگان متخلف سرعت غیرمجاز داریم، افزود: به دلیل نبود قانون در این حوزه از دستور قضایی استفاه می‌کنیم و امیدورایم روزی قانونی برای برخورد با سرعت غیرمجاز رانندگن تصویب شود.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فاتب گفت: 90 درصد از تصادفات منجر به فوتی در بزرگراه‌ها به دلیل سرعت غیر مجاز است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار