استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

راه‌اندازی کانون بازنشستگان ارتش در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

حسین کلانتری با بیان اینکه تعداد زیادی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتش مشغول خدمت هستند، گفت: راه‌اندازی کانون بازنشستگان ارتش در این استان ضروری است.
کد خبر: ۳۵۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ - 12August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، امیر سرتیپ دوم «ابوالقاسم رضایی» فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: این استان با تقدیم بیش از یک هزار و 880 شهید والامقام، نسبت به جمعیت بیشترین تعداد شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد به سلحشوری و دفاع از نظام و ارزش‌ها شهره هستند و ما وظیفه داریم با تمام توان در راه خدمت صادقانه به این مردم گام برداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان 266 شهید ارتشی دارد، گفت: آماده هر نوع همکاری برای کمک به ارتش هستیم.

کلانتری عنوان کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس در کنار بسیج، سپاه و نیروهای مردمی با تمام قدرت از مرزهای کشور دفاع کرد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتش مشغول خدمت هستند، گفت: راه‌اندازی کانون بازنشستگان ارتش در استان ضروری است و آماده هر گونه همکاری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار