سردار سلامی:

نیرو‌های نظامی کشورمان هرگونه تعرضی را قاطعانه پاسخ خواهند داد

فرمانده کل سپاه گفت‌: نیرو‌های نظامی در تمامی شرایط آماده دفاع از مرز‌ها و سرزمین کشور عزیزمان هستند و هرگونه تعرضی را قاطعانه پاسخ خواهند داد.
کد خبر: ۳۵۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 07August 2019

نیرو‌های نظامی کشورمان هرگونه تعرضی را قاطعانه پاسخ خواهند دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز از پاسگاه‌های مرزی نیروی زمینی سپاه در مناطق ارتفاعات مرزی شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی بازدید کرد و در جریان وضعیت و میزان آمادگی پاسگاه‌های مرزی مذکور برای تامین امنیت مرز‌ها و مقابله با تهدیدات دشمنان امنیت و آرامش ملت ایران قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید‌ها ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی، با اشاره به اینکه امنیت امروز مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح کشورمان در تمامی شرایط آماده دفاع از مرز‌ها و سرزمین کشور عزیزمان هستند و هرگونه تعرضی را قاطعانه پاسخ خواهند داد.

فرمانده کل سپاه همچنین در این دیدار از آمادگی‌های همه جانبه فرزندان ملت ایران در صیانت از تمامیت ارضی و امنیت میهن اسلامی، ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار