فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

پدیده نفوذ باید جدی گرفته شود/ تلاش برخی افراد برای مذاکره ثمره نفوذ است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه پدیده نفوذ باید جدی گرفته شود، گفت: تلاش برخی افراد برای مذاکره و راه‌اندازی برخی کمپین‌ها نشان‌دهنده ضعف آنها و ثمره نفوذ است.
کد خبر: ۳۵۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 07August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پدیده نفوذ، اظهار داشت: نفوذ موضوعی است که باید جدی گرفته شود اما متأسفانه کسانی که باید آن را جدی بگیرند توجهی به این مقوله ندارند.

وی با بیان اینکه اگر به پیشینه تمدن‌ها نگاه کنیم می‌بینیم که از درون شروع به فروپاشی کرده‌اند، افزود: ما به این باور رسیده‌ایم که دشمن نمی‌تواند در جنگ نظامی انقلاب را از پای در بیاورد اما به وسیله خودمان و به دست خودمان می‌خواهد این کار را انجام دهد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به صورت شفاف و بر اساس حساب و کتاب فرمودند که جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهد شد و این پیام شفاف رهبر انقلاب به همه دنیا داده شده است.

خرم‌دل تلاش برخی افراد برای مذاکره و راه‌اندازی برخی کمپین‌ها را نشان‌دهنده ضعف آنها دانست و بیان کرد: این‌ها ثمره نفوذ است و حتما اتفاقی افتاده که 2 شخصیت این کشور به راحتی سیاست راهبردی نظام را زیر سؤال برده و بحث مذاکره را مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا سیاست‌های اصلی کشورشان را زیر سؤال نمی‌برند اما این اتفاق در کشور ما رخ می‌دهد، گفت: این اتفاق ثمره نفوذ است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایستادگی ایران در مقابل دشمنان، تأکید کرد: فردا مردم سایر کشورها نیز از جمهوری اسلامی به عنوان الگویی برای ایستادگی در مقابل استکبار استفاده می‌کنند.

خرم‌دل به توقیف کشتی  انگلیسی و پایین کشیدن پهباد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و ابراز کرد: این‌ها اتفاقات بزرگی است که سبب امیدواری مردم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها