برگزاری یادواره شهیدان سرلشگر خلبان بابایی و لشکری

یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشکری در ۱۷ مرداد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 03August 2019

برگزاری یادواره شهیدان سرلشگر خلبان بابایی و لشگریبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری یادواره شهیدان بابایی و لشگری خبر داد و اظهار داشت: یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشکری پنج‌شنبه ۱۷ مرداد سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در حسینیه امامزاده‌حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به منظور تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان بابایی و لشگری و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: مراسم فوق با حضور مسؤولان، مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نیرو‌های مسلح و هوایی برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به ویژگی‌های رفتاری شهیدان بابایی و لشکری بیان کرد: باید این ویژگی‌ها بخوبی برای آحاد جامعه بویژه جوانان تبیین و بازگو شود تا از سیره و منش آن‌ها الگو بگیرند.

وی افزود: اگر قشر‌های مختلف مردم از صفات اخلاقی شهیدان یاد شده الگوبرداری کنند، قطعاً گره‌گشای بسیاری از مشکلات آن‌ها خواهد بود، به همین دلیل می‌طلبد که مسؤولان بیشتر در معرفی سیره‌ی این شهدا تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان یادآور شد: البته تاکنون در معرفی ابعاد زندگی شهیدان بابایی و لشکری اقداماتی انجام شده، ولی کافی نیست و در این راستا بایستی با تولید آثار فاخر هنری و فرهنگی گام‌های جدی‌تر برداریم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار