فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پیشرو در ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس است

سردار «حمید خرم‌دل» گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با چاپ حدود 210 عنوان کتاب از استان‌های پیشرو در ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۵۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ - 29July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی از کتاب «تشنگان قله‌های برفگیر» با بیان اینکه در همه جای دنیا قهرمانان جنگ خود را تکریم کرده و از آنها به عنوان نماد مقاومت یاد می‌کنند، اظهار داشت: ما نتوانستیم وظیفه‌مان را در قبال شهدا، رزمندگان و جامعه ایثارگری خود به درستی انجام دهیم.

وی افزود: تاریخ و آینده ما نیاز به ثبت و ضبط حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس دارد و اگر این حماسه‌ها ثبت و ضبط نشده و به نسل جدید منتقل نشود به مرور زمان از بین می‌رود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی‌رغم همه کمبودهایی که در این استان وجود دارد با چاپ حدود 210 عنوان کتاب جزو استان‌های پیشرو در ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس هستیم، هر چند جای کار بیشتری وجود دارد.

خرم‌دل با تاکید بر اینکه ما باید رزمندگان‌مان را قدر بدانیم، گفت: دنیا و کشورهایی مانند کره از نداشته‌هایشان فیلم می‌سازند این در حالی است که تاریخ دفاع‌ مقدس ما سرشار از حماسه‌ها و بسیار باشکوه بوده و بنابراین باید به وسیله راویان آن که رزمندگان ما هستند ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار