فرماندار یزد:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس به مردم معرفی شود

«سیدمحمد رستگاری» گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس به مردم معرفی شود چرا که هرچه مردم در این مرکز حضور پیدا کنند با آن آشناتر و نزدیک‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ - 27July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در دیدار با «سیدمحمد رستگاری» فرماندار یزد اظهار داشت: مسئولان با خدمتگزاری به مردم دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام، شهدا، ایثارگران در دوران انقلاب و دفاع مقدس را به ثمر می رسانند.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد کمیته‌های هفت گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین عملکرد واحدهای فعال و سازمانی  این اداره کل را ارائه کرد.

همچنین در این دیدار که کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس استان هم حضور داشتند؛ سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد تاکید کرد: این مجموعه و مرکز فرهنگی به مردم معرفی شود چرا که هر چه مردم در این مرکز حضور پیدا کنند با آن آشناتر و نزدیکتر خواهد شد.

وی ادامه داد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای تاریخ انقلاب و ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

رستگاری با تاکید بر نگاه فراتر از وظایف اداری به مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس عنوان کرد: همکاری در بخش جمع آوری اسناد دفاع مقدس، تاکید به ادارات استان برای عملیاتی شدن مصوبات دفاع مقدس، تشکیل جلسات با اتحادیه های مردمی، تشکیل هیات امنای شهدای گمنام شهرستان یزد از موارد دیگری است که در این مجموعه باید به نحوه احسن انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار