امام جمعه فرمهین:

اقتدار ایران در سایه محور مقاومت است

امام‌جمعه فرمهین گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه محور مقاومت است.
کد خبر: ۳۵۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 26July 2019

امروز دشمنان ما ایران اسلامی را به عنوان قدرت برتر قبول دارند و این به سبب مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مرکزی، حجت‌الاسلام «فیض کرمیان» امام‌جمعه فرمهین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب همواره محلی برای هوشیاری و آگاهی بخشی به مردم و نیز مکانی برای تزکیه نفس و خشوع و خضوع در برابر ذات خداوندی بوده است.

فیض کرمیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد اظهار کرد: نتیجه عملیات مرصاد؛ شکستن کمر منافقین بود، عملیات مرصاد نماد ماندگار و الهام‌بخش از وحدت و یکپارچگی ملی بود، این عملیات تودهنی بزرگ بر دهان یاوه‌ گویان منافق بود.

فیض کرمیان ضمن تقدیر از تلاش های مسئولان شهرستان در گسترش فعالیت های مهارت آموزی در فراهان ادامه داد: هر میزان که مسئولان برای مهارت آموزی سرمایه گذاری کنند کم است، بهترین راه اشتغال زایی برای جوانان و زنان و دختران، کسب مهارت و بهره مندی از دوره های آموزشی فنی و حرفه ای است.

وی در مورد سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی گفت: به فرمایش رهبری؛ « دوران بزن و در رو تمام شد»،اگر دشمن یکی بزند 10 تا می خورد و این اقتدار در سایه مقاومت محقق شده است، امروز وقتی پهپاد جاسوسی آمریکا را منهدم کردیم و نفتکش انگلیسی را توقبف کردیم، همه اینها نشان‌دهنده خواری استکبار جهانی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه فرمهین افزود: مقاومت در برابر دشمن هزینه هایی دارد اما هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن است.

وی با اشاره به سخنان نخست وزیر سابق انگلیس گفت: خود دشمن اعتراف می کند که ایرانی ها حق دارند ما را روباه مکار بنامند، ما بلاهای فراوانی را بر سر ایرانی ها آورده ایم.

فیض کرمیان خاطر نشان کرد: اگر امروز دشمنان ما عقب نشینی کردند و ایران اسلامی را به عنوان قدرت برتر قبول دارند به سبب مقاومت است و این مقاومت منجر به پیشرفت نظام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار