امام جمعه گچساران:

هیچ فرد و کشوری جرأت قلدری در مقابل ایران اسلامی را ندارد

امام جمعه گچساران گفت: در ۴۰ سال اخیر ثابت شده هیچ فرد و کشوری جرأت و توان قلدری در مقابل ایران اسلامی را ندارد و اگر خارج از قوانین بین‌المللی قلدری کنند، مثل خودشان با آن‌ها برخورد خواهد شد و تنبیه می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 26July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» امام جمعه گچساران، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این شهر، با اشاره به سخنان اخیر امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، اظهار داشت: ایشان در سخنرانی اخیر خود به دزدی انگلیس خبیث اشاره کردند و اینکه انگلیس کشتی ما را می‌دزد، جنایت می‌کند و شکل قانونی به آن هم می‌دهد به طوری که مردم دنیا را اغفال کند؛ اما نمی‌تواند.

وی افزود: رهبری گفتند جمهوری اسلامی ایران و عناصر مومن نظام این خباثت‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارند و در مدت بسیار کوتاهی به دنیا نشان دادند ایران قدرتمندترین کشور جهان است و هرکسی به مرزهای ما دست‌درازی کند سیلی محکمی دریافت خواهد کرد.

امام جمعه گچساران گفت: در ۴۰ سال اخیر ثابت شده هیچ فرد و کشوری جرأت و توان قلدری در مقابل ایران اسلامی را ندارد و اگر خارج از قوانین بین‌المللی قلدری کنند، مثل خودشان با آن‌ها برخورد خواهد شد و تنبیه می‌شوند.

حجازی با اشاره به اینکه پهباد فوق پیشرفته آمریکایی توسط فرزندان غیور و مخلص ایران اسلامی منهدم شد، عنوان کرد: رئیس‌جمهور ابله آمریکا در ابتدا می‌گفت ساقط شدن پهباد آمریکا امکان‌پذیر نیست بعد هم شاخ و شانه کشید و سخنان مضحکی بیان کرد؛ اما این وسط نتانیاهو به التماس افتاده بود که اگر علیه ایران اقدامی شود اسرائیل نابود می‌شود.

وی تصریح کرد: همه قدرت و صلابت ایران اسلامی به دلیل ایمان به خداست؛ اما دشمن تلاش می‌کند این قدرت ایمان را بگیرد که باید حواس‌مان جمع باشد.

امام جمعه گچساران ادامه داد: فردا مصادف است با برگزاری اولین اقامه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی که نمایشگاهی به همین منظور در شهرستان گچساران برپا شده است و بابت برگزاری این نمایشگاه از همه تشکر و قدردانی می‌کنم.

حجازی افزود: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام راحل، مرحوم آیت‌الله «طالقانی» را به عنوان امام جمعه تهران منصوب کردند و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی تشکیل نماز جمعه بود و در حال حاضر حدود ۹۰۰ امام جمعه در سطح کشور چنین آیینی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار