طی پیامی صورت گرفت؛

قدردانی سردار اشتری از دست‌اندرکاران برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا

فرمانده ناجا با صدور پیامی از دست‌اندرکاران یادواره هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۵۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ - 22July 2019

تقدیر فرمانده ناجا از دست اندرکاران برگزاری یادواره 1200 شهید یگان‌های ویژه ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا با صدور پیامی ضمن عرض ارادت و تعظیم به خانواده‌های معظم شهیدان، به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی از تمامی دست‌اندرکاران و متولیان برگزاری یادواره هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«مِنَ الَمُؤمِنینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا للهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظرُ وَ مَابَدَّلُوا تَبدِیلَّا»

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزارند (و بر آن عهد ایستادگی کردند تا در راه خدا شهید شدند) و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند. (سوره احزاب آیه ۲۳)

«بسم رب الشهدا والصدیقین»

توفیق وفا به پیمانی که هر یک از ما با پروردگار خویش بسته‌ایم، نیازمند صداقت و استقامتی است که تنها از مردان خدا انتظار می‌رود؛ مردانی که بر پیمان خویش استوار ماندند تا آنگاه که موفق به دیدار معشوق و محبوب خود شدند.

گروهی نیز که توفیق شهادت و لقاء الله را نیافتند، اگر منتظر فرج باشند و در منش و روش خویش تبدیل و تغییری راه ندهند، البته در همان حلقه نورانی هستند و دیر یا زود به یاران خویش ملحق می‌شوند.

یاد گذشته و استمداد از همسنگران سفر کرده از بهترین توشه‌ها برای پیمودن این راه پر خطر است؛ بنابر این زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان پیش و بیش از آنکه خدمتی به آن عزیزان محسوب شود، خدمت به خود ما و جامعه بشری است.

در کاروان شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای نیروی انتظامی و ازجمله شهدای گرانقدر یگان‌های ویژه ناجا، البته برما حق جداگانه‌ای دارند؛ آنان که توفیق همسنگری با آن‌ها را داشتیم و امید که تا آخر نیز همسفرشان باشیم.

باید از همه دست‌اندرکاران برگزاری یادواره هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا صمیمانه سپاسگزاری نمایم که این فرصت بی بدیل را برای من و شما فراهم آوردند تا از سرچشمه زلال یاد آنان سیراب شویم و برای آینده خود توشه برگیریم.

بر این شهیدان، پدران و مادران، فرزندان و دیگر بستگان آنان درود می‌فرستم و به آنان اطمینان می‌دهم که یکایک فرماندهان و کارکنان ناجا، این سازمان عظیم انقلابی و مومن به حول و قوه الهی تا آخر برعهد خویش استوار خواهند بود و در پرتو عمل به فرامین و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پرچمی را که از دست شهیدان به یادگار، دست ما رسیده است، بر فراز قله عزت و اقتدار خواهیم نشاند.

بار دیگر به پیشگاه شما خاندان معظم شهیدان عرض ادب می‌کنم و امیدوارم که هیچ‌گاه ما را از دعای خیر خود محروم نفرمایید.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها