مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور از برگزاری همایش پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی در آخرین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ - 21July 2019

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس  در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  امروز در جلسه شورای اداری بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در برخی از روایات اسلامی از نماز جمعه به عنوان حج مستضعفین  یاد شده است، اظهار داشت: امیدوارم در این 40 سال که نماز جمعه را برگزار کردیم، خداوند منان حج همه را قبول کرده باشد و نماز همه ما مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد.

وی  با بیان اینکه هر کشوری دارای یک سطح استراتژیک است، گفت: سطح استراتژیک ملت ایران بسیار بالا است  تا جایی که زبانزد عام و خاص و همه جامعه شناسان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: در آن دوران طلایی  ارزش های اسلامی ناب محمدی(ص) خلق شد و بسیاری از صاحبان  این ارزش‌ها هنوز در بین ما هستند.

ناصر پور با تأکید بر لزوم قدردانی از پیشکسوتان دفاع مقدس، تصریح کرد: در سال گذشته اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با همکاری «سید موسی خادمی» استاندار لرستان و حمایت آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پس از 10 سال موفق شدیم در طی مراسمی که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، از تعداد زیادی از پیشکسوتان دفاع‌مقدس هم استانی تجلیل به عمل آوریم.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در نظر داریم امسال نیز همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را در هفتمین روز از مهر و همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس برگزار کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  با بیان اینکه این همایش در سه رده شهرستان‌ها، استان‌ها و کشور برگزار می‌شود، اضافه‌ کرد: ریز برنامه‌های این همایش را به فرمانداران ابلاغ می‌کنیم و در این راستا جلساتی را یا در شهرستان‌های  استان و یا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار می‌کنیم.

ناصر پور در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور پرداخت و گفت: یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و سلحشوری ملت ایران در آن دوران حساس به مردم و نسل‌های جوان برگزاری اردوهای راهیان نور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار