مسئول حفظ آثار سپاه کشور:

همه استان‌ها تا سال 1400 کنگره شهدای خود را برگزار می‌کنند

سردار احمد حق‌طلب گفت: برگزاری کنگره‌های استانی شهدا به طور جدی از 10 سال پیش آغاز و تا سال 1400 هیچ استانی نخواهد بود که کنگره استانی را برگزار نکرده باشد.
کد خبر: ۳۵۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ - 18July 2019

تا سال 1400 هیچ استانی نخواهد بود که کنگره استانی را برگزار نکرده باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مرکزی، سردار «احمد حق طلب» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور امروز در نشست شورای سیاستگذاری کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی اظهار داشت: برگزاری کنگره های استانی شهدا به طور جدی از 10 سال پیش آغاز و تا سال 1400 هیچ استانی نخواهد بود که کنگره استانی را برگزار نکرده باشد.

حق طلب با اشاره به اینکه کنگره های ملی شهدای اقشار مختلف نیز تا سال 1400 به پایان خواهد رسید عنوان کرد: در کنگره شهدای استانی تقریبا هر 10 سال یک بار نوبت به هر استان می رسد تا کنگره شهدای استان خود را برگزار کنند اما چهار استان تهران، خراسان، کرمان و اصفهان تا سال 1400 دومین کنگره خود را برگزار خواهند کرد.

وی با تاکید بر فرموده رهبر معظم انقلاب که کنگره شهدا تبدیل به یک مجلس ختم با شکوه نشود تصریح کرد: امروز کنگره ها بعضا 10 سال سابقه تشکیل ستاد دارند و کارهای خوب و زیربنایی در آنها صورت می گیرد که رهبری نیز بر انجام این سبک کارهای عمیق تاکید دارند.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور گفت: مدیون دفاع مقدس و فرهنگ و ارزش های آن هستیم و به واسطه همین ارزش ها میتوان هر مشکلی که باشد را حل کرد و امروز می بینیم که الگوی ما در برخورد با مشکلاتی چون سیل و زلزله فرهنگِ حضور بسیجی و مردمی است که نشات گرفته از دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: از مسئولین استان مرکزی که جایگاه خاص فرهنگی دارد، توقع می رود که در اجرای این کنگره دست به دست هم بدهند، چرا که اجلاسیه اصلی نمایش توان مدیریتی مسئولین استانی و وحدت و همدلی مردم و مسئولین است.

حق طلب عنوان کرد: کنگره شهدای استان مرکزی در مهر، استان هرمزگان در دی، استان بوشهر در اسفند، کنگره شهدای عشایر در تهران و به مناسبت گذشت 40 سال از تاسیس بسیج مستضعفین کنگره 42 هزار شهید بسیج در هفته بسیج با حضور مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها