سردار کارگر:

خدمات ناجا در حوزه راهیان نور قابل تقدیر است/ بهره‌گیری از ظرفیت مناطق غرب و شمالغرب کشور در حوزه راهیان نور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خدمات نیروی انتظامی در راهیان نور و تعامل این نیرو با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را قابل تقدیر دانست.
کد خبر: ۳۵۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 18July 2019

خدمات ناجا در حوزه راهیان نور قابل تقدیر استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور با اشاره به خدمات شایان نیروی انتظامی در حوزه راهیان نور اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در راستای برگزاری هر چه بهتر سفرهای کاروان‌های راهیان نور تلاش لازم را داشته و تاکنون به نحو مطلوبی پاسخگوی مطالبات ما در بخش راهیان نور بوده که این اهتمام قابل تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ایمنی و امنیت کاروان‌های راهیان نور گفت: خوشبختانه با حضور جدی و موثر نیروی انتظامی در این حوزه تاکنون مشکلی در بخش امنیت در محل‌های اسکان و پیرامونی یادمان‌ها نداشته‌ایم و همچنین پلیس راهور نیز عملکرد خوبی را در بخش تامین ایمنی راههای منتهی به مناطق عملیاتی داشته است که جای تقدیر دارد.

سردار کارگر با بیان اینکه امروز روند حرکت نیروی انتظامی در اعزام کاروان‌های راهیان نور، فعالیت‌های فرهنگی و احیای یاد و خاطره شهدا نسبت به گذشته روندی رو به رشد و پیشرفت داشته است، افزود: در ایام اوج سفرهای راهیان نور به طور میانگین روزانه بین یک هزار و 500 الی 2 هزار اتوبوس در استان خوزستان در حال رفت و آمد هستند که با نظارت نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مربوطه به حمدالله این سفرها بدون بروز حوادث انجام می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا و خانواده‌های ایثارگران هستیم خدمت در عرصه راهیان نور را توفیقی الهی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه همه دستگاه‌ها و نهادهای کشوری و لشکری از جمله ناجا در حوزه دفاع مقدس، راهیان نور و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا با بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعامل و همکاری خوبی دارند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه ما باید از صلابت، ایمان و شجاعت خانواده‌های معظم شهدا درس بگیریم، تصریح کرد: امروز همسران و فرزندان شهدا برای ما الگوی متانت، صلابت، صبر و بزرگ‌منشی هستند و هنگامی که این عزیزان در برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی حضور می یابند و زبان به سخن می‌گشایند دریچه ای نوینی از حرکت رو به تکامل و تعالی انسان به سوی معنویت و انوار الهی را پیش روی ما ترسیم می کنند که این برای همه ما درس آموز و جای غبطه دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی جهاد و شهادت در جامعه ما نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: امروز جوانان دهه هفتادی وارد عرصه جهاد و شهادت شده اند که این بیانگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار کارگر خدمت در جامعه اسلامی را توفیقی الهی برشمرد و گفت: باید خدا را شاکر باشیم که امروز تحت زعامت و فرماندهی نایب امام زمان (عج) قرار داریم و تلاش می کنیم تا در مسیر نورانی شهدای عزیز و در راستای تحقق آرمان های امام راحل و اسلام ناب گام برداریم.

وی در پایان به ظرفیت‌های موجود در غرب و شمالغرب کشور اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا در این مناطق یک قرارگاه قوی در حوزه راهیان نور داشته باشیم، چراکه امروز این منطقه از ظرفیت‌های انسانی و فرهنگی قابل توجهی برخوردار است و می تواند در بیشتر فصول سال به ویژه ایام نوروز پذیرای زائران راهیان نور باشد و دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و سازندگی را برای مردم این منطقه در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار