با حضور سردار کارگر صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد نهج‌البلاغه

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد نهج‌البلاغه به منظور بهره‌برداری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این دو مجموعه امضا شد.
کد خبر: ۳۵۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ - 16July 2019

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد نهج‌البلاغهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آیت‌الله «سیدجمال‌الدین دین‌پرور» رئیس بنیاد نهج‌البلاغه امروز (سه‌شنبه) با هدف استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این دو مجموعه، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار «داود عامری» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، «علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و سرهنگ «مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، سردار «داود عامری» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در این مراسم با ارائه گزارشی از روند همکاری این دو مجموعه، اظهار داشت: طی اولین نشستی که در بنیاد نهج‌البلاغه برگزار شد، مقرر شد که دو گروه‌ از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد نهج‌البلاغه نقاط مشترک دو مجموعه را بررسی کنند تا این دو بنیاد از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر مطلع شده و از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: در همین راستا جلسات متعددی برگزار و بر محور موضوعات مختلفی بحث و گفت‌وگو شد که در نهایت منجر به آماده‌سازی پیش‌نویس اولیه‌ای برای امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک گردید تا مسیری برای انجام همکاری‌های مشترک نظام‌مند این دو مجموعه، باز شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار