سرلشکر باقری:

علیرغم تحریم‌های ظالمانه پیشرفت‌های چشمگیری در «صنعت دفاعی» داشته‌ایم

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با وجود تحریم‌های شدید ظالمانه علیه ملت ایران، جوانان برومند، مؤمن، سختکوش، جهادگر، مبتکر و دانشمند ایران اسلامی توانسته‌اند به پیشرفت‌های چشمگیری در صنعت دفاعی دست یابند.
کد خبر: ۳۵۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 13July 2019

بررسی آخرین دستاورد‌های صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی، دریایی و هوافضابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و هیئت همراه ضمن حضور در صنایع وزارت دفاع در خراسان رضوی از نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های وزارت دفاع بازدید کردند.

سرلشکر باقری در جریان بازدید از محصولات و دستاورد‌های دفاعی اظهار داشت: عملکرد صنعت دفاعی نشان داد که با وجود تحریم‌های شدید ظالمانه علیه ملت ایران، جوانان برومند، مؤمن، سختکوش، جهادگر، مبتکر و دانشمند ایران اسلامی توانسته‌اند به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این مجموعه‌ی ارزشمند در اطاعت از فرامین مقام معظم فرمانده کل قوا و با استعانت از درگاه حضرت احدیت، بتواند گام‌های اساسی‌تری در تأمین تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز کشور بردارد.

در این بازدید، امیر سرتیپ «شیخ‌حسنی» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و مدیران صنعت دفاعی در گزارشی آخرین اقدامات صنعت دفاعی را در راستای پیشرفت‌های حوزه رزم زمینی، دریایی و هوافضا در استان خراسان تشریح کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار