سردار فدوی:

دشمن به دنبال ایجاد بازدارندگی در برابر انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز انقلاب اسلامی به مرحله‌ای رسیده که دشمن به دنبال ایجاد بازدارندگی در برابر آن است.
کد خبر: ۳۵۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 11July 2019

دشمن به دنبال بازدارندگی برابر انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به توانمندی نظام اسلامی ایران در سه سطح دفاعی، بازدارندگی و کشیدن دشمن به سمت دفاع از خود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سال‌هاست که از مرحله بازدارندگی گذشته است و حتی به مرحله ای رسیده است که دشمن را به دنبال چاره جویی برای بازدارندگی در برابر انقلاب اسلامی کشانده است.

وی ادامه داد: وزیر دفاع اسبق آمریکا چند سال پیش اعتراف کرد ما و متحدان ما در اروپا و منطقه به دنبال آن هستیم که توانی برای بازدارندگی در برابر انقلاب اسلامی ایجاد کنیم.

این مقام مسوول گفت: برای پاسداران این افتخار وجود دارد که هر روز نسبت به روز قبل وظیفه خود را عمل کرده‌اند و هر روز جلوه ای از پیروزی جبهه حق در جهان نمایان می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله استکبار جهانی افزود: بزرگترین دشمنی که در طول تاریخ در برابر اسلام بعد از دوران ائمه شکل گرفته در دوره کنونی با اتحاد شیاطین به محوریت آمریکا در برابر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اگر از اقدامی فروگذار نکرده است نه اینکه نخواسته بلکه نتوانسته ولی در عین حال هر روز ابعاد جدیدی از این دشمنی نمود پیدا کرده و توطئه ای جدید طراحی کرده اند.

سردار فدوی گفت: در همه رویارویی ها بین ایران و جبهه باطل همواره عظمت جبهه حق نمایان تر شده است و دشمن نمی‌تواند ادعا کند که در فلان زمینه به پیروزی دست یافته است و حتی بارها به شکست خود اعتراف کرده اند.

وی اظهار کرد: دشمن حتی وقتی نتوانست با مرکز انقلاب اسلامی مواجه شود به سراغ نیروهای پیرامونی انقلاب در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن رفت که در همه این عرصه ها نیز با شکست مواجه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمن به صراحت اعلام کرد که می خواستیم سوریه را شکست دهیم و نتوانستیم؛ چون ایران نمی‌خواست؛ علت پیروزی ملت ایران نه به واسطه قدرت فیزیکی، نیرو و تجهیزات بلکه به خاطر آن است که انقلاب اسلامی به سربازان مومنی که بر انجام تکالیف الهی و امیدوار به وعده الهی هستند متکی است و از اول تا کنون ایستاده اند و تا آخر این مسیر را ادامه خواهند داد.

سردار فدوی تصریح کرد: ما مکلف به انجام وظیفه‌ایم و خدا وعده داده است که پیروزی از آن صالحان است و در آن تخلفی نیست.

وی تاکید کرد: تجلی انجام وظایف در طیف وسیع خیل عظیم شهدا و مردمی است که در سراسر جهان دلداده انقلاب هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سخت‌ترین کار در جهان زمانی است که پای جان در میان باشد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در این کار سخت موفق بوده است چون در سال‌های گذشته انقلاب اسلامی در وسط آتش قرار داشته و کسی جرات کوچک‌ترین تعرض به ما نداشته است.

سردار فدوی تصریح کرد: هنوز در سراسر جهان کسی و حتی اتحادیه اروپا به خود اجازه نمی‌دهد در برابر آمریکا بایستد و ما تا تقدیم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی خود این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: البته باید بدانیم زمانی ما به نزدیکی قله رسیده‌ایم که دشمن جرات شیطنت به خود را ندهد ولی متاسفانه هنوز دشمن شیطنت می‌کند.

فدوی تاکید کرد: اگر ما در کارهای غیر سخت که پای جان در میان نیست، موفق نبوده‌ایم به واسطه آن است که به قاعده قرآن به عنوان آخرین دستور العمل مورد نیاز بشری عمل نکرده‌ایم و حتی بر عکس در حوزه‌هایی مثل اقتصاد از قاعده‌هایی که دشمن ما تجویز می‌کند استفاده کرده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پنج طیف ماموریت مقابله با جنگ سخت، نیمه سخت، جنگ نرم، رفع مشکلات و کمبودهای داخلی و حضور در عرصه جهانی در دفاع از مظلومان از سوی رهبر معظم انقلاب برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: مقابله با جنگ سخت و نیمه سخت وظیفه سه نیروی زمینی، دریایی و هوافضاست و سپاه‌های استانی در تمامی پنج طیف به واسطه اتصال به دریای بی‌کران بسیج حضور دارند.

در پایان این مراسم سردار «مجتبی فدا» به عنوان فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و سرهنگ پاسدار «علی مقواساز» به عنوان جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده پیشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان چندی قبل با حکم رهبر انقلاب به ریاست سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار