با استقبال باشکوه مردم خوزستان؛

پیکر 44 شهید تازه تفحص شده وارد کشور شد

با استقبال باشکوه مردم خوزستان، پیکر مطهر 44 شهید دوران دفاع مقدس که به‌تازگی در کشور عراق تفحص شده‌اند، از طریق مرز شلمچه وارد خاک ایران شد.
کد خبر: ۳۵۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ - 11July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، شلمچه امروز هم میزبان ورود پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس بود که همانند سال‌های اخیر با تلاش نیروهای کمیته جستجوی مفقودان از دل خاک عراق تفحص شده‌اند تا به آغوش کشورمان بازگردند.

پیکر 44 شهید تازه تفحص شده وارد خاک کشور شد

با وجود گرمای شدیدی که این روزها بر استان خوزستان خاک است وی مردم خوزستان به‌خصوص آبادان و خرمشهر که جنگ تحمیلی را بیش از هر نقطه‌ای از کشور لمس کرده‌اند با اشتیاق و شکوه خاص در مرز شلمچه حاضر شدند و به استقبال فرزندان دلیر این کشور رفتند که با استقبال آنها، پیکر مطهر این شهدا به آغوش کشور بازگردد.

پیکر 44 شهید تازه تفحص شده وارد خاک کشور شد

پیکر مطهر 44 شهید دوران دفاع مقدس طی 2 ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات کاوش شده‌اند. این شهدا مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال 67 هستند.

پیکر 44 شهید تازه تفحص شده وارد خاک کشور شد

سردار باقرزاده، سردار عباس‌زاده فرمانده ناجا در خوزستان و سردار محمد علیپور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز دراین مراسم حضور دارند.

پیکر 44 شهید تازه تفحص شده وارد خاک کشور شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار