فرمانده تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای ارتش در «گچساران»

امیر سرتیپ «مهدی احمدی‌افشار» گفت: یادواره ۲۱۰ شهید ارتشی استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ - 06July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرتیپ «مهدی احمدی‌افشار» فرمانده تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دومین یادواره ۲۱۰ شهید ارتشی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس در شهرستان «گچساران» برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس افزود: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد حضور مستمر و پر رنگی در دوران هشت ساله دفاع مقدس داشتند و حماسه‌های زیادی را ثبت و ضبط کردند.

احمدی‌افشار عنوان کرد: تیپ سرافراز ۳۷ زرهی در دوران دفاع مقدس این افتخار را دارد که ۷۵۰ شهید، ۷۰۰ جانباز و یک هزار و ۱۰۰ آزاده را تقدیم انقلاب کرده و در عملیات‌های مختلف حضور مداوم و غرورآفرین داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به نبود یگان ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد، تیپ ۳۷ زرهی شیراز به عنوان متولی و هماهنگ‌کننده دیدار با خانواده شهدای ارتش است، ادامه داد: برای دومین بار برگزاری یادواره ۲۱۰ شهید گرانقدر ارتش کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است که این برنامه هفته دفاع مقدس به میزبانی شهر «دوگنبدان» برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس به اهداف برگزاری این یادواره اشاره داشت و بیان کرد: تبیین رشادت‌های شهدای گرانقدر استان کهگیلویه و بویراحمد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ارائه الگوی عملی و رفتاری از آرمان‌ها و خط مشی شهدا و استفاده از ابزار‌های نوین رسانه‌ای، هنری و الکترونیکی برای ابلاغ پیام شهیدان والامقام به مخاطبان به‌ویژه نسل جوان از اهداف برگزاری این یادواره است.

احمدی‌افشار ابراز کرد: تیپ ۳۷ زرهی نیروی زمینی ارتش علاوه بر وظیفه محوله در اجرای هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن این یادواره از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا برای شرکت در این یادواره دعوت می‌کند.

وی خواستار همکاری همه سازمان‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط استان در بهتر برگزار شدن این یادواره شد و گفت: سپاه فتح، استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کنگره شهدا، نیروی انتظامی، فرمانداری و بنیاد شهید گچساران، شرکت نفت، شهرداری‌ها، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صدا و سیما و رسانه‌ها برای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این یادواره همکاری و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها