امام جمعه یاسوج:

خواب شوم «ترامپ» برای مذاکره هرگز تعبیر نمی‌شود

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» با بیان اینکه خواب شوم ترامپ برای مذاکره با ایران هرگز تعبیر نمی‌شود، گفت: رهبر و رئیس‌جمهور و مردم ما ایستاده‌اند تا آمریکا را به زانو در بیاورند.
کد خبر: ۳۵۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 05July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به چهاردهم تیر سالروز ربوده شدن دیپلمات‌های ایرانی توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: مبنای رژیم صهیونسیتی بر ترور، کشتار و جنایت است و امیدواریم روزی برسد که یک یهودی صهیونیست در فلسطین نماند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تلاش کردند که این انقلاب به مسیر خود ادامه ندهد و در این راستا توطئه‌های زیادی را علیه کشورمان انجام دادند که یکی از آنها کودتای «نوژه» بود که در نطفه خفه شد و دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

اماج جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز نیروهای مسلح ما برای حفظ امنیت و دفاع از استقلال کشور به مدرن‌ترین تجهیزات از جمله موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن تجهیز شده‌اند و این در حالی است که کشور ما در دوران دفاع مقدس کمترین تجهیزات حتی سیم‌ خاردار هم نداشت.

حسینی با بیان اینکه ملت و نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس مانند کوه مقاومت کردند، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح ما به مرحله‌ای رسیده‌اند که پهپاد آمریکا را نابود کردند و قدرت ایران در منطقه سبب آشفتگی و سردرگمی رئیس‌جمهور آمریکا شده است.

وی بیان کرد: ترامپ هر روز یک نفر را می‌فرستد تا شاید ما را به پای میز مذاکره بکشاند اما این خواب شوم آنها هرگز تعبیر نخواهد شد و رهبر و رئیس‌جمهور و مردم ما ایستاده‌اند تا آمریکا را به زانو در بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار