فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را مضاعف می‌کند

سردار «محمدکاظم تقوی» گفت: دیدار با خانواده شهدا به مدیران انرژی مضاعف می‌دهد و همین امر سبب خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ - 05July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از بردسکن، سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در سفر به شهرستان «بردسکن» با حضور در روستای «خمی» با خانواده شهید ستوان دوم «هادی صفایی»، اولین شهید ناجا در سال 98 دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه این دیدار با تبریک آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: وظیفه داریم با تجدید خاطرات شهدا یاد این عزیزان را گرامی بداریم. شهدا برای استمرار حرکت انقلاب و پاسداری از آرمان‌­ها و ارزش‌­های اسلامی وظایفی را مشخص کردند که باید اقشار مختلف مردم به آن عمل کنند.

این مسئوول تأکید کرد: دیدار با خانواده‌­های شهدا به مدیران یک انرژی مضاعف می‌­دهد و همین امر سبب خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به جامعه خواهد شد.

وی در ادامه در وصف شهید «هادی صفایی» گفت: شهید «صفایی» دارای یک صفای به تمام معنا بود. این شهید والامقام به خاطر عشقی که به کار داشت و از روحیه خدمت به مردم برخوردار بود برای همکاران انتظامی مشهد مثال زدنی بود.

تقوی برخورداری از روحیه جهادی را یکی از ویژگی‌­های شهدا دانست و افزود: در سالی که مقام معظم رهبری، آن را سال «رونق تولید» نامیده‌­اند، نیروی انتظامی با نصب العین قرار دادن این شعار، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در پایان گفت: برقراری امنیت سرمایه‌گذاری برای تولید کنندگان وظیفه نیروی انتظامی است. این نیرو باید شرایطی را فراهم کند تا مردم در یک امنیت کامل فعالیت کاری خود را داشته باشد.

سردار «تقوی» در حاشیه این دیدار با حضور بر مزار شهید ستوان دوم «هادی صفایی» با قرائت فاتحه به مقام این شهید ناجا ادای احترام کرد.

شهید ستوان دوم «هادی صفایی» افسر گشت و استوار «هادی عزتی» راننده گشت، در روز اول فروردین‌ سال جاری در یک درگیری در مشهد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار