جزئیات جدید از شهادت 3 نیروی سپاه در درگیری با تیم تروریستی ضد انقلاب

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان قرارگاه در منطقه عمومی چالدران و شهادت 3 نیروی سپاه پاسداران در استان آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ - 03July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه  دیروز در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی چالدران خبر داد. رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با یک تیم تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ به داخل مرز‌های کشورمان را داشت، در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی درگیر شدند و با هلاکت دو تن و زخمی شدن بقایای اشرار، این تیم تروریستی را منهدم کردند.

در این درگیری 3 نفر از رزمندگان شجاع و دلاور بومی چالدران شهیدان «حسن درگاهی»، «توحید مستشاری» و «علی اصغر حیدرزاده» به فیض شهادت نائل آمدند.

در درگیری میان رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات، مهمات و سیستم‌های ارتباطی از تروریست‌ها کشف و ضبط شد. عملیات تعقیب بقایای متواری شده این تیم تروریستی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار