دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی از مردم جهت شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی جهت استقبال از شهدای گمنام بیانیه‌ای صادر و مردم را جهت حضور هر چه باشکوهتر در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری دعوت کرد.
کد خبر: ۳۵۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 28June 2019

دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی از مردم استان جهت استقبال از شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیاء محمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی جهت استقبال از شهدای گمنام بیانیه‌ای صادر و مردم را جهت حضور هر چه باشکوهتر در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری دعوت کرده است.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت، هنر مردان خداست

تداوم راه شهدا، رمز بقاء و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بزرگداشت یاد شهیدان، تجلیل از برترین انسان‌هایی است که با تأسی از سید و سالار شهیدان در مسیر رضای خداوند متعال به والاترین مقام دست یافته‌اند.

شهدای گرانقدر از همه هستی خود گذشتند تا اسلام عزیز و ایران اسلامی، سرفراز بماند. آنان رفتند تا در امنیت، آسایش و اقتدار بمانیم.

اینک در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، 10 کبوتر خونین بال دیگری، از مکتب حسینی و از کربلای ایران، قدم بر خاک استانمان می گذارد.

اکنون که شمیم عطر شهیدان، شهرمان را عطرآگین کرده است، ما مردم ولایتمدار بجنورد، به استقبال این شهدای گمنام می‌شتابیم و پیکر مطهرشان را بر دست هایمان تشییع می‌نماییم تا بار دیگر صحنه‌های بدیع بیعت و دلدادگی را به نمایش بگذاریم.

میعادگاه ما:

مراسم استقبال از شهید گمنام: ساعت 18:30 دقیقه روز شنبه مورخ 98/04/08 از میدان آزادگان به سمت مسجد انقلاب

مراسم شب وداع با شهدا نیز شنبه شب مورخ 98/04/08 بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با عزاداری شام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد انقلاب

مراسم تشییع شهدا روز یک شنبه مورخ 98/04/09 ساعت 08:30 از مقابل مسجد انقلاب تا میدان کارگر شهرستان بجنورد

خاکسپاری شهدا روز یک شنبه مورخ 98/04/09 در محل پارک دوبرابر شهرستان بجنورد، دهکده مقاومت سپاه شهرستان بجنورد، دانشگاه دولتی بجنورد، شهر شوقان و شهر تیتکانلو

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار