فرماندار الیگودرز:

سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان از هیچ کوششی دریغ نکردند

حمید کشکولی با بیان اینکه سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان از هیچ کوششی دریغ نکردند، گفت: ستاد بحران شهرستان الیگودرز از همان ابتدای وقوع سیل با برنامه‌ریزی و همکاری سپاه و بسیج وارد صحنه شد و با اقدامات صورت گرفته خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه داد.
کد خبر: ۳۵۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 27June 2019

سپاه و بسیج در خدمت رسانی به سیل زدگان  از هیچ کوششی دریغ نکردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «حمید کشکولی» فرماندار الیگودرز صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سیلاب فروردین ماه امسال در چندین شهر، اظهار داشت: سیل به سه هزار و ۳۳۹ واحد مسکونی خسارت وارد کرد که از این تعداد دو هزار و ۲۰۶ واحد باید بازسازی و هزار و ۱۳۳ واحد نیازمند تعمیرات است.

وی با تأکید بر لزوم ساخت هر چه سریعتر واحدهای خسارت دیده از سیل، افزود: عدم استقبال خسارت دیدگان از دریافت وام‌های اعطاشده به دلیل ناتوانی از بازپرداخت آن توسط مردم یکی از مشکلات است.

 فرماندار الیگودرز با بیان اینکه  سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به سیل زدگان از هیچ کوششی دریغ نکردند، گفت: ستاد بحران شهرستان الیگودرز از همان ابتدای وقوع سیل با برنامه‌ریزی و همکاری سپاه و بسیج وارد صحنه شد و با اقدامات صورت گرفته خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه داد.

کشکولی تصریح کرد: در راستای راه‌های ارتباطی روستایی پس از سیلاب راه شکافی صورت گرفته اما در حال حاضر در بحث راه‌های اصلی و فرعی با مشکل مواجه هستیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار