مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

جزئیات تشییع و تدفین 2 شهید خوزستانی دوران دفاع مقدس در اهواز

سردار علیپور گفت: پیکر مطهر 2 شهید خوزستانی دوران دفاع مقدس امروز وارد اهواز می شوند تا پس از مراسم استقبال و وداع در گلزار شهدای آبادان و اهواز به خاک سپرده شوند.
کد خبر: ۳۵۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 27June 2019

جزئیات تشییع و تدفین 2 شهید خوزستانی دوران دفاع مقدس در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکر مطهر 2 شهید خوزستانی دوران دفاع مقدس امروز (پنج شنبه 6 تیر) وارد اهواز می شوند.

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این باره اظهار داشت: پیکر مطهر شهدای شناسایی شده خوزستانی به نام «عبدالرضا حمودی» از آبادان و «قاسم بلند» از اهواز عصر امروز از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد پایتخت دفاع مقدس می شوند.

وی افزود: امشب و پس از نماز مغرب و عشا در حرم «علی بن مهزیار اهوازی» با پیکر مطهر این شهدا تجدید عهد و پیمان می کنیم سپس فردا (جمعه) در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) و همزمان با نماز جمعه، مراسم بدرقه و اقامه نماز میت توسط حجت‌الاسلام  سید«عبدالنبی موسوی فرد»، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می شود.

علیپور ادامه داد: روز شنبه ساعت 8 صبح و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر شهدای عزیز وطن در لشکر 92 زرهی ارتش بصورت رسمی و نظامی بدرقه و سپس برای تدفین به گلزار شهدا انتقال خواهند یافت.

به گزارش دفاع پرس؛ شهید «عبدالرضا حمودی» در گلزار شهدای آبادان و شهید «قاسم بلند» نیز در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده خواهند شد تا مزارشان محفلی باشد برای دلدادگان و شیفتگانی که راه شهادت را راه سعادت می دانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها