مشخصات شهدای شناسایی شده دفاع مقدس استان فارس

تعداد ۱۰ شهید قرار است امروز وارد استان فارس شود، ۷ شهید شناسایی شده است كه یك شهید مدافع حرم و مابقی مربوط به دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۳۵۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ - 27June 2019

مشخصات شهدای شناسایی شده دفاع مقدس استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مراسم استقبال از پیكرهای مطهر ۱۰ شهید گمنام و شناسایی شده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم صبح  فردا، 7 تیر از ساعت 9 صبح در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

از این شهدا ۷ شهید شناسایی شده است كه یك شهید مدافع حرم و مابقی مربوط به دوران دفاع مقدس است و ۳ شهید دیگر نیز شهدای گمنام دوران عشق و ایثار هستند كه ۲۱، ۲۶ و ۲۴ ساله بوده و در تاریخ‌های ۶۴، ۶۷ و ۶۱ به شهادت رسیده‌اند و پیكر ۲ شهید در شیراز و یك شهید در فسا به خاك سپرده خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۲ شهید گمنام در بوستان اتحاد شیراز در ساعت ۹ صبح روز شنبه، ۸ تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع شود و همان روز و همان ساعت نیز پیكر شهید آصف امیری، از شهدای لشكر فاطمیون مدافع حرم در گلزار شهدای شیراز تشییع و تدفین شود.

پیكر شهید« محمدجعفر ستارزاده» متولد ۴۴ از شهرستان استهبان نیز كه در تاریخ فروردین سال ۶۵ به فوز عظیم شهادت دست یافته‌ است در تاریخ ۸ تیرماه تشییع و به خاك سپرده می‌شود.

شهید «كریم مبرز» متولد ۴۹ از شهرستان لامرد نیز در ۴ خردادماه ۶۷ به فوز عظیم شهادت دست یافته است كه پیكر مطهرش در همان سالروز شهادت امام جعفر صادق در لامرد تشییع و تدفین خواهد شد.

پیكر شهید« سیدمحمود موسوی‌نژاد» متولد ۴۴ از شهرستان جهرم كه در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۶۱ به شهادت رسیده است هم در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در جهرم تشییع و تدفین می‌شود.

شهید «غلامحسین دادنام» متولد ۴۱ از شهرستان لامرد هم در تاریخ ۴ خرداد ۶۷ به شهادت رسیده است و در تاریخ مذكور در شهرستان لامرد تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید «كرامت‌الله كاتبی» متولد ۳۹ از شهرستان جهرم در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۶۱ به شهادت رسیده است كه در روز شنبه 8 تیرماه در شهرستان جهرم تشییع و تدفین می‌شود.

شهید «مرتضی فیروزی‌فرد» نیز مانند سایر شهدا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در زادگاهش تشییع و تدفین خواهد شد كه متولد سال ۴۱ از شهرستان جهرم بوده و در ۲۳ فروردین سال ۶۱ به شهادت رسیده است.

مراسم تشییع شهدا روز جمعه، ۷ تیرماه بعد از نماز جمعه و مراسم‌های تشییع و خاكسپاری پیكر مطهر همه آنان در روز شنبه، ۸ تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها