فرمانده انتظامی شهرستان گرمه:

همکاری دستگاه قضا با نیروی انتظامی کم نظیر و باعث ارتقاء امنیت است

سرهنگ علیرضا پوربه همکاری و تعامل دستگاه قضا با نیروی انتظامی را کم نظیر و باعث ارتقاء امنیت اجتماعی دانست.
کد خبر: ۳۵۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲ - 27June 2019

همکاری دستگاه قضا با نیروی انتظامی کم نظیر و باعث ارتقا امنیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «علیرضا پوربه» فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در دیدار با «میثم جوادی» رئیس دادگستری شهرستان گرمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هدف از اين ديدار، تبريک هفته قوه قضائیه به مسئولان و کارکنان دادگستری شهرستان و قدردانی از زحمات آنها و همچنين ارتقاء بيش از پيش سطح تعاملات دستگاه قضا و ناجا می باشد.

وی پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و تدابير مقام عظماي ولايت را مسئوليتی خطير و حساس بر شمرد و افزود: بی شک قوه قضائيه جمهوری اسلامی ايران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود ها و تدابير مقام عظمای ولايت حضرت آيت الله امام خامنه ای (حفظ الله)، مسئوليت خطير و حساسی در پشتيبانی از حقوق فردی، اجتماعی و تحقق عدالت عهده دار است و نيروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و رسالت قوه قضائيه چون هميشه در کنار و يار اين نهاد انقلابی خواهد بود.

پوربه ادامه داد: کاهش جرائم و برخورد با مجرمان نياز به پشتوانه قضايی دارد که به لطف خداوند متعال با همکاری و پشتيبانی دستگاه قضا در شهرستان اين امر ميسر و کاهش چشمگیر جرائم نشان از اين امر خطير را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در ادامه همکاری و تعامل دستگاه قضاء با نیروی انتظامی را کم نظیر و باعث ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و بر لزوم تداوم همکاری ها و تعاملات مستمر تاکید کرد.

«میثم جوادی» رئیس دادگستری شهرستان گرمه نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ناجا در برقراری نظم و امنیت در جامعه، افزود: کاری که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام می دهد باید کاری جهادی و انقلابی باشد تا انشاءالله بتواند اثر خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها