یاران صادق/ جعفری در مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دوران دفاع مقدس:

مردم با شهدا پیوندی ناگسستنی دارند

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دوران دفاع مقدس همچون گذشته بی‎نظیر است، گفت: مردم با شهدا پیوندی ناگسستنی دارند و از سوی دیگر عزت و سربلندی که امروز داریم مدیون شهداست.
کد خبر: ۳۵۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹ - 27June 2019

مردم با شهدا پیوندی ناگسستنی دارندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‎پرس، «علی‎اصغر جعفری» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم که چهارشنبه شب (پنجم تیر) در محل این موزه با حضور مردم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخار داشتیم که میزبان 72 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم از مجموع 150 شهیدی که در تفحص‌های اخیر کشف شده، باشیم.

وی افزود: حضور و قدر شناسی مردم در این مراسم همچون گذشته بی‎نظیر است، زیرا مردم با شهدا پیوندی ناگسستنی دارند و از سوی دیگر عزت و سربلندی که امروز داریم مدیون شهدا است.

جعفری ادامه داد: امشب شاهد پیوند دو نسل از شهدا هستیم؛ نسل اولی که در دفاع مقدس حضور یافتند و نسل دومی که در جبهه دفاع از حرم اهل بیت جان خود را فدا کردند البته در کنار این شهدا پیشکسوتان جهاد و شهادت نیر حضور دارند.

وی تصریح کرد: هر گاه به صیقل روحی نیاز داشتیم شهدا به میان ما آمدند و این هم از عنایات خداست که جای شکر دارد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار