ملکشاهی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

لزوم کار جهادی راهکار تقابل با دشمنی‌های آمریکا

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین وظیفه مسوولان در این برهه بی‌توجهی به تحریم‌های آمریکا و کار جهادی برای کم شدن معضلات جاری کشور است.
کد خبر: ۳۵۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ - 26June 2019

لزوم کار جهادی برای تقابل با دشمنی‌های آمریکامحمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده مردم شهرستان خرم‌آباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار دفاع‌پرس، با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان،‌ توجه و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه داخلی، تلاش و همت مسوولان در جهت بهبود شرایط موجود و همراهی مردم با مسوولان در این امر مهم را از اقدامات تاثیرگذار در راستای خنثی‌سازی اقدامات ضد ایرانی دولتمردان آمریکا عنوان کرد و اظهار داشت: هدف عمده رئیس جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های سخت و طاقت‌ فرسا، راه‌اندازی جنگ روانی در کشور است؛ لذا با نگاه به گذشته به ویژه گذری بر هشت سال جنگ تحمیلی متوجه می‌شویم که کشورمان شرایطی سخت‌تر از این روزها را تجربه کرده و از آن با موفقیت خارج شده است.

این نماینده خانه ملت با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: هشت سال نه‌ تنها رژیم بعث عراق به حمایت آمریکایی‌ها، بلکه بلوک غرب و شرق برای سرنگونی نظام و انقلاب کشورمان از تمام توانایی‌ها و امکانات پیشرفته خود استفاده کردند؛ سرانجام دشمنی‌های آن‌ها چه شد؟ آیا جز این بود که ما با کم‌ترین امکانات به پیروزی بزرگ دست پیدا کردیم؛ لذا رمز موفقیت کشور در مقابل دشمنان غیرت و همت مسوولان در راستای کاهش مشکلات کشور و همسو بودن مردم با حاکمیت برای تحقق آرمان‌های انقلاب است.

ملکشاهی راد با انتقاد از کلام برخی مسوولان مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا می‌تواند اقتصاد ضعیف کشورمان را قدرتمند کند، تصریح کرد: با مروری بر تاریخ روابط آمریکا با ایران به خوبی متوجه خواهیم شد که هیچ منفعتی از این کشور نصیب ایران نشده است؛ آمریکایی‌ها به چیزی جز منافع ملی‌شان فکر نمی‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلات مردم غیر قابل انکار است، گفت: در این برهه از زمان مهم‌ترین وظیفه مسوولان بی‌توجهی به تحریم‌های آمریکا و از طرف دیگر کار جهادی برای کم شدن معضلات جاری کشور با توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار