همایش نخبگان جوان نهاجا برگزار شد

سومین نشست سراسری نخبگان جوان ولایتمدار انقلابی نیروی هوایی ارتش با حضور فرمانده این نیرو در ستاد نهاجا برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 26June 2019

سومین همایش سراسری نخبگان جوان ولایتمدار انقلابی نیروی هوایی برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سومین نشست سراسری نخبگان جوان ولایتمدار انقلابی نیروی هوایی ارتش (نجوا) با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده این نیرو در سالن همایش‌های خلبان محققی ستاد نهاجا برگزار شد.

در این همایش که با شعار «مقاومت، خودباوری، توسعه آفرینی» آغاز به کار کرد، 56 نفر از نخبگان نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب 10 کارگروه به «بررسی منشور حرکت آینده نیروی هوایی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» پرداختند.

در ادامه این نشست، نخبگان جوان نیروی هوایی ارتش در کارگروه‌های «تعاملات ملی و بین‎المللی»، «مدیریت استعداد»، «علوم و فناوری‎های نوین»، «مدیریت سرمایه انسانی»، «سبک زندگی»، «مدیریت جهادی»، «بصیرت افزایی و اخلاق‌مداری»، «خودکفایی دانش بنیان»، «اقتصاد مقاومتی» و «مستندسازی تجارب» ضمن بهره‎گیری از مطالب سخنرانان مدعو، به بحث و تبادل نظر در خصوص سرفصل‌های یادشده پرداختند.

بر اساس این گزارش، طرح نجوا، متشکل از نخبگان درون سازمانی در نیروی هوایی است که با هدف طراحی آینده بهتر برای این نیرو و در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا برای نخستین بار در سطح نیروهای مسلح شکل گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار