سردار شرفی عنوان کرد؛

فناوری‌های نوین ابزاری برای خدمات‌دهی بهتر/ اجرای طرح دادرسی الکترونیکی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به کارکرد‌های فناوری‌های نوین درکلانتری‌ها گفت: فناوری‌های نوین ظرفیت مناسبی برای پاسخگویی مراکز انتظامی برای کاهش هزینه مادی، معنوی و افزایش رضایتمندی مردم است.
کد خبر: ۳۵۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ - 25June 2019

فناوری‌های نوین؛ ابزاری برای خدمات دهی بهتر/ اجرای طرح دادرسی الکترونیکیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا با حضور در دادسرای ناحیه 11 تهران، از پروژه دادرسی الکترونیکی با رویکرد ارسال و دریافت مکاتبات و دستورات قضائی از دادسرا‌های سراسر کشور به ضابطین قضائی بازدید کرد.

سردار شرفی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در این پروژه نوین ارسال مرسولات از طرف داسرا به ضابطین در کلانتری‌ها به صورت الکترونیکی بوده و پاسخ هم به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و در این راستا بهره‎مندی از ظرفیت‌های فناورانه نقشی بی بدیل داشته و این فرآیند برای توسعه پلیس هوشمند ادامه دارد.

وی افزود: کارشناسان پلیس پیشگیری با همکاری و مشارکت مدیران و مسئولان قوه قضائیه نسبت به راه اندازی سیستم دادرسی الکترونیکی اقدام کرده‌اند که این اقدام برای کاهش مراجعات مردمی به کلانتری‌ها و دادسراها، کاهش هزینه ها، مدیریت منابع انسانی است و به نیرو‌های قضایی و انتظامی این امکان را می‌دهد تا با تسریع در خدمات‌رسانی، موجب افزایش رضایتمندی مردم شوند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا مطرح کرد: هم‌اکنون با اراده قوی‌ای که در قوه قضائیه و ناجا وجود دارد، در حال توسعه این فناوری در کلیه رده‌های انتظامی در سراسر کشور هستیم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اولویت ناجا برای اجرای این طرح، استفاده مناسب و منطقی از دانش، تجهیزات، فناوری‌ها و... برای بالابردن کیفیت خدمات، ماموریت‌ها و کاهش خطا‌های انتظامی و هزینه‌های مادی و معنوی است.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس پیشگیری با توسعه و تقویت فناوری‌های نوین برای رسیدن به پلیس مقتدر و تراز جمهوری اسلامی پیشگام است، گفت: با توجه جدی‌تر مسئولان مربوطه و تامین اعتبارات بیشتر برای این طرح، به صورت جدی به دنبال ارتقای این طرح هستیم تا بتوانیم به روند اجرای آن شتاب بیشتری بخشیده و سطح کمی و کیفی آن را نیز افزایش دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار