معاون سیاسی و امنیت دادستان کل کشور تأکید کرد؛

ضرورت رساندن نظام حقوقی کشور به جایگاهی در تراز تمدن ایرانی و اسلامی

«علیرضا خجسته‌پور» اهداف و آرمان‌های انقلاب را بسیار بزرگ برشمرد و گفت: برای رسیدن به این اهداف بزرگ باید نظام حقوقی و قضایی کشور را به جایگاهی در تراز تمدن ایرانی اسلامی برسانیم.
کد خبر: ۳۵۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 24June 2019

ضرورت رساندن نظام حقوقی کشور به جایگاهی در تراز تمدن ایرانی و اسلامیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علیرضا خجسته‌پور» قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با «فارس»، به جزئیات جلسه دیروز شورای مرکزی تشکل متبوع خود پرداخته و اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضائیه، «مهدی امیری‌اصفهانی» معاون سیاسی و امنیت دادستان کل کشور میهمان جلسه شورای مرکزی جام بود.

وی با اشاره به جزئیات این جلسه و بحث‌های مطرح شده در آن خاطرنشان کرد:‌ امیری‌اصفهانی به خدمات شگرف شهید بهشتی در توسعه کمی و کیفی قوه قضائیه و ساختارهای اجرایی و انسانی این قوه پرداخت.

معاون سیاسی و امنیت دادستان کل کشور همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، به موضوع نظام حقوقی و قضایی جمهوری اسلامی و اهمیت ویژه آن در گام دوم برای پیشرفت تمدن ایرانی اسلامی اشاره کرد.

امیری‌اصفهانی همچنین در این جلسه اهداف و آرمان‌های انقلاب را بسیار بزرگ برشمرد و تاکید کرد: برای رسیدن به این اهداف بزرگ، باید نظام حقوقی و قضایی کشور را به جایگاهی در تراز تمدن ایرانی اسلامی برسانیم.

وی افزود: باید برای برقراری یک نظام حقوقی و قضایی در تراز تمدن ایرانی اسلامی نگاه ویژه‌ای به موضوع نسبت قضا و حکومت و جایگاه قضا در نظام حاکمیت جمهوری اسلامی داشته باشیم.

امیری‌اصفهانی به برخی از اصلاحات مهم مدنظر رئیس جدید قوه قضائیه برای ادامه خدمات بهتر در حوزه قضایی اشاره کرد.

خجسته‌پور در پایان همچنین در پایان با اشاره به اینکه موضوع اسقاط پهپاد جاسوسی آمریکا توسط پدافند سپاه و نمایش قدرت و عزت جمهوری اسلامی مورد تقدیر دبیرکل و اعضای جامعه اسلامی مهندسین قرار گرفت و بحث‌های مفصلی در خصوص منطقه و موقعیت جمهوری اسلامی ایران در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها