پیکر مرحوم حسین خلج توسط عاشقان آقا اباعبدالله (ع) تشییع شد

پیکر مداح و پیرغلام اهل بیت (ع) با حضور عاشقان آقا اباعبدالله الحسین (ع) از حسینیه صاحب‌الزمانی تهران به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شد.
کد خبر: ۳۵۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 24June 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، مراسم تشییع پیکر حاج حسین خلج پیرغلام اهل بیت (ع) صبح امروز با حضور خیل عظیم عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در حسینیه صاحب الزمانی تهران برگزار شد.

در این مراسم مداحان و پیرغلامانی همچون منصور ارضی، مهدی عزیزیان، احمد زمانی، حمید بهاری، عزیز اسماعیلی، سلطانی، محمدرضا ببریان و ... حضور داشتند.

در این مراسم منصور ارضی مداح و پیر غلام اهل بیت (ع) در سخنانی اظهار داشت: مادر حاج حسین خلج زنی مؤمنه و جلسه‌ای بود که اشعار و متون بسیاری در مدح اهل بیت (ع) داشت و حاج حسین در دامن چنین مادری پرورش یافت و به این جایگاه رسید.

در این مراسم حاتمی و محسن اعتمادیان به مدیحه‌سرایی پرداختند و تلقین نیز توسط اسماعیلی از مداحان اهل بیت (ع) قرائت شد. همچنین در این مراسم حاج اصغر بادین فکر به نوحه‌خوانی پرداخت و حاضران سینه‌زنی کردند.

گفتنی است حاج حسین خلج در بهشت زهرا (س) ۲۱۳ ردیف ۴ و شماره هفت به خاک سپرده می‌شود.

براساس این گزارش، مراسم‌های یادبودی برای این پیرغلام امام حسین (ع) در روز‌های چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مهدیه تهران. روز پنجشنبه ۱۷ تا ۱۹ و شنبه ۱۷ تا ۱۹ در حسینیه صاحب الزمانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها