سردار مهری:

سربازان نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت کشور دارند

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: سربازان نقش بسزایی در تامین توان دفاعی و برقراری نظم و امنیت کشور دارند.
کد خبر: ۳۵۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ - 23June 2019

سربازان نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت کشور دارندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مراسم اعزام مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اظهار داشت: سربازان نقش بسزایی در تامین توان دفاعی و برقراری نظم، امنیت و تمامیت ارضی کشور دارند.

وی افزود: با وقوع سیل در برخی از شهر‌های کشور سربازان در زمینه امداد، نجات و برقراری نظم و امنیت با از خودگذشتگی حضور چشمگیری داشته‌اند؛ این گونه فعالیت‌های سربازان، نشان دهنده نقش آفرینی و اهمیت جایگاه این عزیزان در مسائل دفاعی، امنیتی و... است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر تدابیر فرمانده کل نیرو‌های مسلح که گفت: «خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیاز‌های ملت و کشور قرار دارد»، ادامه داد: خدمت مقدس سربازی در تمدن ایران اسلامی دارای سابقه بسیار طولانی است و سربازان ما در طول سال‌های گذشته به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در طول دوران شکوهمند 40 ساله انقلاب اسلامی نیز نقش اساسی در برقراری نظم، امنیت و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی داشته و دارند.

سردار مهری با اشاره به اینکه یکی از نکات برجسته در دوران مقدس سربازی مسئله زندگی دسته جمعی و فراگیری شیوه‌های زندگی در محیط‌های نظامی و انتظامی است، بیان کرد: جوانان در شرایط سنی هستند که با سپری کردن خدمت سربازی، زندگی کاملا اجتماعی و مستقل از خانواده را تجربه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط رکن اصلی در نیرو‌های مسلح است، افزود: همواره باید در راستای نهادینه کردن نظم در زندگی فردی و اجتماعی خودتلاش کنیم که با این تحول و نظم پذیری، در سایر امور خود نیز موفق خواهیم بود.

سردار مهری با اشاره به اینکه یکی از دستاورد‌های خدمت سربازی؛ تقویت حس تعلق به میهن اسلامی است، مطرح کرد: جوانان این تجربه بسیار مهم را در طول خدمت مقدس سربازی تجربه خواهندکرد که ان شاءالله بتوانیم همه ما در همه شرایط از میهن اسلامی مان دفاع کنیم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار