سردار غیب‌پرور:

خودفروختگان داخلی با سرنگونی پهپاد آمریکا به خود بیایند/ خودداری از حمله به ایران نشانه هراس آمریکایی‌هاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی‌ها در انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند نیازی به موشک نداریم، اما اکنون همین موشک‌ها باعث قدرت و اقتدار ما شده و‌ ای کاش برخی از خودفروختگان داخلی با سرنگونی پهپاد آمریکایی به خود بیایند.
کد خبر: ۳۵۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ - 23June 2019

خودفروختگان داخلی با سرنگونی پهپاد آمریکا به خود بیایند/ خودداری از حمله به ایران نشانه هراس آمریکایی‌هاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جلسه راهیان نور غرب کشور با اشاره به رفتار عزت‌مندانه رهبر انقلاب اسلامی در قبال نامه ترامپ اظهار داشت: این که نخست‌وزیر کشور مهمی مثل ژاپن پیامی از غرب می‌آورد و رهبر ما با اقتدار، پیام را دریافت نمی‌کند، نشان از عزت است؛ این در حالی است که پادشاه ذلیل عربستان که خود را خادم حرمین می‌داند، دستان همسر رئیس‌جمهور آمریکا را می‌بوسد.

وی با اشاره به حادثه سرنگونی پهپاد آمریکایی بر فراز آسمان ایران افزود: بزرگترین و پیشرفته‌ترین پهپاد جهان توسط مجاهدان سبزپوش منهدم می‌شود و این شبیه یک معجزه است؛ با این کار تمام ساختار اردوگاه دشمن به هم می‌ریزد که این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بزرگترین قدرت نظام اسلامی، مردم هستند و اقتدار این نظام مدیون حمایت مردم است و به همین خاطر، اولویت اصلی ما در بسیج خدمت‌رسانی به مردم و محرومان است.

وی در ادامه گفت: کسانی که در دنیا اهل علوم نظامی هستند؛ می‌دانند که انهدام پهپاد در ارتفاع ۷۰ هزار پایی کاری بی نظیر است و اینکه رئیس جمهور آمریکا می‌گوید ما می‌خواستیم به سه نقطه در ایران حمله کنیم، حرفی دروغ است و حتما از ترس جرأت چنین کاری را نداشتند.

سردار غیب پرور ادامه داد: دفاع نیازمند قدرت است؛ درحالی که برخی‌ها در انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند نیازی به موشک نداریم، اما اکنون همین موشک‌ها باعث قدرت و اقتدار ما شده و‌ ای کاش برخی از خودفروختگان داخلی با سرنگونی پهپاد به خود بیایند که البته بعید می‌دانم.

وی سپس با اشاره به لزوم بهره مندی از بیانیه‌ گام دوم انقلاب برای نقشه راه راهیان نور خاطرنشان کرد: ما در راهیان نور نقشه‌ راه می‌خواهیم و با توجه به بیانیه گام دوم و کلام حضرت آقا باید نقشه‌ راهی نوشته شود و خود من در همین راستا ۵۷ مورد را آماده کرده‌ام؛ لذا راهیان نور باید نیرو‌هایی را تربیت کند که بتوانند در جامعه نقش آفرین باشند و در نهایت بتوانند کادر طراز انقلاب اسلامی را تربیت کنند. بیانیه گام دوم انقلاب باید به تشکیل حکومت حضرت مهدی (عج) منجر شود.

سردار غیب پرور در پایان ضمن بررسی مشکلات راهیان نور و شنیدن نظرات و پیشنهادات حاضرین در جلسه گفت: مشکلات و بازسازی یادمان‌ها و زیارتگاه‌ها امری مهم است که باید بدان توجه شود و امیدوارم هرچه بیشتر به سمت راهیان نور مردمی پیش برویم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها