مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

دفاع مقدس فرهنگ ناب اسلامی را مجددا به عرصه ظهور رساند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: دفاع مقدس فرهنگ ناب اسلامی را مجددا به عرصه ظهور رساند.
کد خبر: ۳۵۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 27June 2019

حجت الاسلام و المسلمین «علی حسن‌وند» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه بازدید از مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی در رابطه با ضرورت جمع آوری آثار شهدا و حفظ و نگهداری از آن اظهار داشت: برخی موضوعات تا قبل از دفاع مقدس تبدیل به افسانه شده بودند، اگر می گفتند یک نفر فرزندش را در زمان امیر المومنین و حضرت رسول برای دفاع می فرستاد شاید برای ما خیلی ملموس نبود اما دفاع مقدس و از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان و ایثارگری آنان و خانواده های آنها این موضوع را کامل روشن کرد.

وی با تاکید بر ضرورت جمع آوری و حفظ آثار شهدا و ایثارگران و تبیین آن در بین نسل جوان و نوجوان خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یک فرهنگ ناب اسلامی را مجددا به عرصه ظهور رساند.

دفاع مقدس فرهنگ ناب اسلامی را مجددا به عرصه ظهور رساند /// عکس خبر الصاق شود///

این مقام مسئول ادامه داد: این آثاری که شما جمع آوری می کنید، مستند سازی و ثبت می کنید، اینها در واقع نمودهایی است که در این 8 سال اتفاق افتاده و زوایای پنهان فرهنگ اسلامی که برای ما تبدیل به داستان شده بود را به خوبی نشان می دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اضافه کرد: واضح است که بخش کمی از آثاری که شما جمع آوری کرده اید در جامعه منتشر شده و به گوش مردم رسیده است و بحمدالله با تلاش های این مجموعه ارزشی روز به روز مردم بیشتری از آثار و دستاورد های دفاع مقدس ما مطلع خواهند شد.

حسن وند بر تبیین فرهنگ شهید و شهادت در بین نسل های جوان و نوجوان تاکید کرد و ادامه داد: باید بیش از پیش این مهم در جامعه تبیین شود و همه به درستی با این فرهنگ آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در راستای جمع آوری آثار شهدا و دفاع مقدس تلاش های گسترده ای شده است، بیان کرد: این مجموعه بسیار ارزشمند و ماندگار است و جای تقدیر و تشکر از مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را دارد که در این راستا تلاش می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار