یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

آیا همه مشکلات کشور به تحریم‌های دشمنان وابسته است؟

برای عزت و سربلندی این کشور، انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی شهیدان و رزمندگانی خون و جان و مال خود را هدیه کردند و بعد از گذشت چند سال و دهه باید به شهدا بگوییم که شرمنده‌ایم.
کد خبر: ۳۵۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 21August 2019

شهدا، شرمنده‌ایمگروه استان‌های دفاع‌پرس- محمدامین میربلوچ‌زهی؛ امام راحل (ره)، شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای به ثمر نشستن این انقلاب هزینه دادند و هدف بزرگ‌شان نجات مردم مظلوم و ستم‌دیده از چنگ طاغوتیان زمان و مقابله با استبداد و حکومت فاسد شاهنشاهی بود.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منافقان کوردل و بازمانده‌های رژیم شاه بیکار ننشستند و با انجام ترورهای کور و از بین بردن نیروهای انقلابی و استوانه‌های نظام خواستند ابهت این انقلاب نوپا را در هم بشکنند.

با نقش بر آب شدن توطئه‌های منافقان کوردل، سردمداران آمریکایی و صهیونیستی با جبهه متحد و منسجم ملت بزرگ ایران مقابله کردند و جنگ تحمیلی با حضور ابرقدرتهای شرق و غرب در هشت سال دوران دفاع مقدس شکل گرفت که با رهبری هوشمندانه امام راحل و مجاهدتهای رزمندگان ارتش و سپاه اسلام و بسیجیان دلاور ابهت لشکریان کفر و ظلم در هم شکست.

وقوع تحریم‌های کور و فشارهای ظالمانه اقتصادی از سوی آمریکا و هم‌پیمانان آنها ترفندهای دیگری بوده که در چهار دهه از عمر انقلاب همواره مورد توجه زورگویان غربی بوده و هست.

اما آنچه باید گفته بشود و متذکر شود این است که ملت بزرگ ایران هیچگاه در مقابل ظلم و ستم و زورگویی‌های سران غربی و آمریکایی و صهیونیستی تسلیم نشده و هرگز کوتاه نمی آید، اما برخی از ترامپ‌های وطنی، سازشکاران، اختلاس گران و آقازاده‌ها عملکردی بسیار فراتر از عملکرد دشمن داشته و بدترین ظلم و ستم را بر ملت مظلوم، اما صبور و مقتدر ایران سربلند روا می‌دارند.

ایران اسلامی سرشار از ظرفیت، توانمندی، سرمایه و ثروت بی‌حد و حصر بوده که اگر بخشی از آنها به مرز شکوفایی برسد تمام اقشار ملت از وابستگی به بیگانگان خارج شده و هرگز با تنگی معیشت و مشکلات و معضلات اقتصادی مواجه نخواهند شد.

متاسفانه برخی مسئولان به فکر نجات مردم از وضعیت بد اقتصادی نیستند و همواره مسیری را می‌روند که منافع خودشان بوده و نفع خود را بر منافع اکثریت قاطع ملت ستمدیده و رنج کشیده ترجیح می دهند.

باعث شرمساری است که برخی مسئولان یک مملکت بعد از گذشت چند سال حضور در بدنه عنوان می‌کنند که ما اختیار نداریم و دست ما بسته است و تحریم و فشارها به دولت و ملت فشار آورده و ما عملا نمی‌توانیم کار کنیم و اقدامی برای کاهش دادن مشکلات صورت دهیم.

مقام معظم رهبری بارها کم‌کاری‌های این عده را متذکر شده‌اند و تاکید کرده‌اند برای کمک به حل مشکلات کشور و تامین نیازهای مردم با قاطعیت حمایت می کنند، اما بهانه جویان و سرسپردگان غربی و آمریکایی و شکست خوردگان از مذاکره برجام نافرجام خود را پیش ملت دست و پا بسته جلوه می‌دهند.

سردمداران آمریکایی و غربی و ترامپ‌های وطنی نمی‌دانند که در مقابل اراده پروردگار متعال و اراده ملت بزرگ و مومن و انقلابی ایران عددی نیستند و وعده پروردگار برای نجات دادن مظلومان از چنگ ستمگران حتمی و نزدیک و حق است و نصرت الهی و امدادهای غیبی الله متعال می‌آیند و چنانچه بارشهای فراوان سال قبل و امسال در کشور سرازیر و نشاط و شادابی به کشور هدیه و بسیاری از نیازهای مردم ایران تامین شدند.

همه دنیا دیدند که اگر در جایی ظلمی به ملتی روا داشته می‌شوند، دست‌های پرتوان خداوند می‌آیند و مظلومان و مستضعفان را نجات می دهند.

حال سوال‌های مردم ایران از برخی مسئولین این است که به چه حقی به گرانی‌ها دامن زدند و سرمایه‌های ملت را با اختلاس به تاراج بردند؟ آنها باید بگویند ریشه مشکلات بالا رفتن قیمت ارز و گرانی گوشت و کالاهای اساسی و لوازم خانگی و خودرو و غیره از کجا هست؟ آیا همه مشکلات کشور به تحریم‌های دشمنان وابسته است و یا اینکه ترامپ‌های وطنی با سوءاستفاده از فشارهای وارده و حرف‌های پوچ و شعارهای سران استکباری به مشکلات موجود دامن زده اند؟

درخواست و مطالبه بزرگ ملت ایران از سپاه و مسئولان دستگاه قضایی این است که با اجرای منویات مقام معظم رهبری با اختلاس گران و سرسپرده‌های غرب و آمریکا مقابله کنند و بیش از این اجازه ندهند تا به ملت با عظمت ایران فشار وارد آید.

باعث شرم‌ساری است که ترامپ با نهایت عجز و ناتوانی‌اش بگوید که ملت ایران با تنگی معاش و ناتوانی در خرید نان شب‌شان درمانده‌اند، امیدواریم مسئولان کشور شرمنده شهداء باشند که با گذشت از جان و نثار خون مطهرشان اجازه ندادند ذره‌ای از خاک وطن به بیگانه هدیه شود و با تمام توان از مرزها و ارزش‌های کشور صیانت و پاسداری کردند.

لذا امیدواریم اندکی غیرت در مسئولان به جوشش بیاید و از حقوق ملت ایران دفاع و دست‌های خیانتکار را قطع و خدمتگذارانی واقعی برای ملت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار