سردار طاهری خبر داد؛

کشف یک تُن و 243 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تُن و 243 کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 12June 2019

کشف یک تُن و 243 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «احمد طاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک‌سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط یک باند از مناطق مرزی به شهرستان‌های «ایرانشهر» و «دلگان» دست یافتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با دو دستگاه زانتیا در حال جابه‎جایی محموله در یکی از محور‌های فرعی حاشیه شهر ایرانشهر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند که سرنشین خودرو‌ها به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با مقابله به مثل پس از طی مسافتی خودرو‌ها را متوقف کردند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات، مأموران پلیس ضمن دستگیری سه قاچاقچی در بازرسی از دو خودروی آن‎ها، 561 کیلو و 800 گرم تریاک و یک کیلوگرم هروئین به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دلگان با تیم دیگری از این باند که قصد جابه‎جایی مواد به خارج از استان را داشتند درگیر شده و در این عملیات مسلحانه ضمن دستگیری دو قاچاقچی، از خودروی آن‌ها 680 کیلو و 406 گرم تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلح، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار