امام جمعه جوانرود:

حفظ ارزش‌ها و وحدت از مهم‌ترین شکرگزاری نعمت انقلاب است

ماموستا ملا «احمد فخری» گفت: انقلاب اسلامی عطیه الهی و نعمتی بزرگ برای ملت ایران است و باید شکرگزار نعمت‌های این انقلاب باشیم و حفظ ارزش‌ها و وحدت و قناعت به داشته‌های خود مهمترین شکرگزاری از نعمت انقلاب است.
کد خبر: ۳۴۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ - 15May 2019

حفظ ارزش ها و وحدت از مهمترین شکرگزاری نعمت انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «احمد فخری» امام جمعه شهرستان جوانرود امروز (چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت) در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز سوم خرداد این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی عطیه الهی و نعمتی بزرگ برای ملت ایران است و بایستی شکرگزار نعمت‌های این انقلاب باشیم و حفظ ارزش‌ها و وحدت و قناعت به داشته‌های خود مهمترین شکرگزاری از نعمت انقلاب است.

«رستگار یوسفی» فرماندار شهرستان جوانرود نیز با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد با یادآوری چهار دهه از حماسه و افتخارات پرفراز و نشیب تاریخ انقلاب اسلامی گفت: اگر تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی را در ایران مطالعه کنیم مملو از افتخار و حماسه است.

یوسفی استقلال و آزادی را از ویژگی‌های ایران اسلامی برشمرد و افزود: تنها کشوری در دنیا هستیم که در تمام زمینه‌ها برای خودمان تصمیم می‌گیریم.

فرماندار شهرستان جوانرود به جنگ اقصادی و روانی دشمن اشاره کرد و بیان داشت: عملکرد مثبت ما مسئولان می‌تواند سد محکمی در برابر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن باشد.

سرهنگ پاسدار «ابوذر انوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرودبا بیان اینکه استکبار حمله به ایران را در دو شاخه اقتصادی و رسانه‌ای طراحی کرده، گفت: باید برای مبارزه با این جنگ مردم و مسئولان متحد شوند تا در این مبارزه به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرهنگ انوری در ادامه از برگزاری مراسماتی از قبیل برگزاری آیین گرامیداشت سوم خرداد، غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، افتتاح سوله اقتصاد مقاومتی، استقرار میز خدمت در مصلی نماز جمعه، اعزام گرو‌های جهادی به مناطق محروم و نشست‌های بصیرتی را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در جوانرود عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها