امیر سیاری:

گنج دفاع مقدس را باید برای استفاده همگان استخراج کرد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: گنج دفاع مقدس را برای استفاده همگان از خاطرات، اسناد و مستندات آن دوران پرافتخار باید استخراج کرد.
کد خبر: ۳۴۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 08May 2019

گنج دفاع مقدس را باید برای استفاده همگان استخراج کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، در بازدید از سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا، با تأکید بر این‌که باید گنج دفاع مقدس را برای استفاده همگان از خاطرات، اسناد و مستندات آن دوران پرافتخار استخراج کرد، اظهار داشت: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش همان‌جایی است که می‌توان در آن رشادت‌های رزمندگان اسلام و مظلومیت ملت ایران را به تصویر کشید.

وی افزود: سال اول جنگ که دوران جلوگیری از پیشرفت دشمن در خاک کشور است، مملو از صحنه‌های دلاوری و شهامت مردان این مرز و بوم بوده است که به شیوه‌های هنرمندانه باید به نمایش گذاشته شود.

در ادامه امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در این سازمان، اظهار داشت: نقشه راه ۱۰ ساله سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا تهیه شده و در آن افق چشم‌اندازی بر اساس نیازهای جامعه ترسیم کرده‌ایم که ان‌شاءالله به آن دست خواهیم یافت.

وی افزود: در این نقشه راه، منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تدابیر سلسله‌مراتب فرماندهی آجا به‌عنوان چراغ راه قرار گرفته است تا بتوانیم دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز و آینده ماندگار کنیم.

خاطرنشان می‌شود در انتهای این برنامه، از نرم‌افزار اندروید «حدیث عزت و اقتدار» که دربرگیرنده اطلاعاتی راجع به شهدا، عملیات‌ها و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران است، رونمایی شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار