رئیس سازمان پدافند غیرعامل:

شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین تهدید سال جاری هستند

سردار «غلامرضا جلالی» مهم‌ترین تهدید در سال جاری را شبکه‌های اجتماعی برشمرد.
کد خبر: ۳۴۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ - 28April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل در دیدار با حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل مستندات مربوطه تمامی موارد را بررسی کرده، اظهار داشت: مهمترین تهدید در سال جاری شبکه‌های اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی زیرساخت حیاتی محسوب می‌شوند، همکاری حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در جهت تهیه و تدوین مبانی شبکه‌های مجازی منطبق با فرهنگ ایران اسلامی را خواستار شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل راجع به حوزه‌های «دستورکار 2030 برای توسعه پایدار» موسوم به سند 2030 عنوان کرد: بیشتر این حوزه‌ها از منظر پدافند غیرعامل تهدید محسوب می‌شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، آمادگی حوزه‌های علمیه در خصوص همکاری در مطالعات مسائل شرعی فضای مجازی را اعلام کرد و بررسی مباحث فقهی در حوزه پدافند غیرعامل و یاری‌رسانی در جهت آگاه‌سازی جوانانی را که سواد رسانه‌ای کافی و آگاهی از تهدیدات فضای مجازی ندارند از وظایف حوزه‌ها برشمرد.

سند جهانی توسعه پایدار 2030 با موضوع ارتقای سطح سواد و افزایش کیفیت آموزش است، اما به‌ گفته بسیاری از منتقدان با هدف ضربه زدن به مسائل فرهنگی کشورمان در سال 95 تصویب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها