سردار غلامرضا جلالی خبر داد؛

برگزاری 60 رزمایش پدافند غیرعامل در کشور

سردار «غلامرضا جلالی» از برگزاری رزمایش‌ها در حوزه‌ها تخصصی خبر داد و گفت: در نیمه دوم سال گذشته در حوزه سایبری 60 رزمایش پدافند غیرعامل دربخش‌های بانکی، بانک مرکزی، انرژی، حمل و نقل برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ - 27April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عصر امروز (شنبه هفتم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران در بوشهر از برگزاری پدافند عمومی غیرعامل در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: انجام تمرین ستادی رزمایش پرتوی در استان بوشهر  برای کنترل آمادگی‌ها در برگزاری رزمایش پرتوی قبل از ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار دارد.

وی، با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه آمادگی‌ها گفت: برای مقابله با هر حادثه‌ای باید آمادگی وجود داشته باشد که در این راستا برای مقابله با سیل ایجاب می‌کند همه دستگاه‌ها از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر شناسایی و کشف نقاط ضعف در رسیدگی به بحران‌ها و مشکلات خاطرنشان کرد: برای کاهش آسیب‌ها در حوادث طبیعی باید آمادگی دستگاه‌ها افزایش یابد که در این راستا امسال رزمایش‌های پدافند غیرعامل برای توسعه آمادگی عمومی برگزار می‌شود.

سردار جلالی، از برگزاری رزمایش‌ها در حوزه‌ها تخصصی خبر داد و گفت: در نیمه دوم سال گذشته در حوزه سایبری 60 رزمایش پدافند غیرعامل دربخش‌های بانکی، بانک مرکزی، انرژی، حمل و نقل برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال رزمایش‌های سایبری ادامه دارد افزود: این رزمایش‌ها در حوزه شبکه ملی اطلاعات، وزارت ارتباطات، شرکت زیرساخت، انرژی، حمل و نقل و بانکی که مورد توجه ویژه قرار دارد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل  تصریح کرد: رزمایش‌های تخصصی در عرصه پدافند شیمیایی، هسته‌ای در همه مرکز استان‌هایی که زیر ساخت‌های هسته‌ای دارند برگزار می‌شود.

سردار جلالی با بیان اینکه رزمایش‌های هسته‌ای به صورت نوبت بندی در استان‌ها برگزار می‌شود تصریح کرد: امسال رزمایش پرتوی در بوشهر برگزار می‌شود و در این راستا در شهرستان‌های کاشان و اصفهان رزمایش هسته‌ای نیز این مهم مورد توجه است.

وی از برگزاری رزمایش تخصصی دیگر در حوزه نفت و گاز خبر داد و خاطر نشان کرد: در مناطقی مانند ماهشهر، عسلویه، خارگ، اهواز و اصفهان رزمایش پدافند شیمیایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار