فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا:

ملت ایران با اقتدا به شهدا در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد

سردار «محمد نظرعظیمی» گفت: امروز ملت ایران با اقتدا به شهدا در مقابل جنگ ناجوانمردانه روانی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 05April 2019

ملت ایران با اقتدا به شهدا در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار«محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا شامگاه (پنجشنبه) در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم مراد عباسی‌فر در مسجد فاطمیه (س) شهرستان کنگاور اظهار داشت: مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر جنایتکارترین انسان‌ها را در قالب گروهک‌ها راه اندازی کرده بودند و به جان بشریت می‌انداختند و با تمام وجود به صورت آشکار و پنهان از آنها حمایت می‌کردند.

سردار عظیمی گفت: پیام خون شهید عباسی‌فر و سایر شهدای مدافع حرم به ملت ایران و نسل جوان ما باید این باشد که ماهیت جنایتکاران مدعی حقوق بشر را بشناسیم و بتوانیم به تکلیفمان که ادامه راه نورانی شهداست، عمل کنیم.

 فرمانده قرارگاه نجف اشرف افزود: کسانی‌که در سوریه با موشک‌های آمریکایی، عربستانی و ترکیه ای به شهادت رسیدند و موشک هایی که در اختیار تروریست ها قرار می گیرد، آخرین ورژن موشک های تولیدی آمریکایی ها بود.

سردار عظیمی در ادامه با اشاره به جنگ هشت ساله ایران و عراق بیان داشت: دشمن در سالهای پایانی جنگ از تجهیزات پیشرفته که کشورهای غربی در اختیار آنها گذاشته بودند و پیشرفته ترین هواپیماها که دارای سیستم های بسیار دقیق بودند استفاده کرد. اما مقاومت، فداکاری و ایثار همه اقشار مختلف مردم از جمله مردم استان کرمانشاه مانع پیروزی دشمن شد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف با تأکید بر اینکه ملت ایران جز حرکت در صراط مستقیم، دفاع از حق و آزادی خواهی هدفی نداشته است، اضافه کرد: از همان ابتدا دشمنان به دلیل کوتاه شدن منافع نامشروعی که از ایران به تاراج می‌بردند، توطئه‌ها را علیه ملت ایران شروع و همه تهدیدها را علیه کشور ساماندهی کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت قهرمان در صحنه‌هایی که دشمنان برای این ملت تهیه دیده‌اند با وحدت و انسجام ایستاده‌اند و به دشمنان تو دهنی می‌زنند.

سردار عظیمی با بیان اینکه دشمنان بدانند ملت ایران بیدارند و در مقابل توطئه‌های آن ها ایستادگی خواهند کرد، گفت: امروز ملت ایران با اقتدا به شهدا در مقابل جنگ ناجوانمردانه روانی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه بیان کرد: شهید مراد عباسی فر از مشاورین جنگ بود که پرورش یافته یک خانواده انقلابی و متدین است و حقیقتا برای کنگاور یک افتخار بزرگ است.

وی در پایان گفت: مردم شهرستان کنگاور در بسیاری از مقاطع در قالب نیروهای مردمی راهی جبهه های جنگ شدند و با خون خود آزادی و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار