فرمانده قرارگاه نجف اشرف:

دشمنان با راه‌اندازی اختلافات قومی تلاش می‌کنند بین ملت تفرقه ایجاد کند

سردار «محمد نظر عظیمی» گفت: دشمنان با راه‌اندازی اختلافات قومی و دینی در مرزهای ایران و بکارگیری مزدوران خود تلاش می‌کنند بین ملت ایران اختلاف ایجاد کنند.
کد خبر: ۳۳۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 17February 2019

دشمنان با راه اندازی اختلافات قومی تلاش می کنند بین ملت تفرقه ایجاد کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف، امروز (یکشنبه 28 بهمن) در مراسم تشییع پیکر شهید «عبدالرضا بروجی» از شهدای حادثه تروریستی زاهدان، اظهار داشت: شهدای ایران سند ایثار، عزت، افتخار و مظلومیت ملت قهرمان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مردان دلاور و غیور و از تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) و امام (ره) به عنوان شهید مدافع وطن امروز مورد استقبال مردم شهیدپرور بروجرد قرار گرفت، افزود: شهیدان اسناد حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف با تأکید بر اینکه ملت ایران جز حرکت در صراط مستقیم، دفاع از حق و آزادی خواهی هدفی نداشته است، اضافه کرد: از همان ابتدا دشمنان به دلیل کوتاه شدن منافع نامشروعی که از ایران به تاراج می‌بردند، توطئه‌ها را علیه ملت ایران شروع و همه تهدیدات را علیه کشور ساماندهی کردند.

عظیمی متذکر شد: دشمن با راه‌اندازی اختلافات قومی و دینی در مرزهای ایران و بکارگیری مزدوران خود تلاش کردند بین ملت ایران اختلاف ایجاد کنند، اما مشاهده شد رزمندگان همه اقوام در تمامی مرزهای ایران در کنار هم ایستاده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت قهرمان در صحنه‌هایی که دشمنان برای این ملت تهیه دیده‌اند با وحدت و انسجام ایستاده‌اند و به دشمنان تو دهنی می‌زنند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف یادآور شد: دشمنان جنگ تحمیلی را بر ملت ایران تحمیل کرده و در اقدامات اخیر جریانات وهابی را راه‌اندازی کردند.

عظیمی بیان داشت: دشمن جنایتکار دروغگو با شعار دفاع از حقوق بشر و دموکراسی، جنایات بی‌شماری را مرتکب می‌شوند و امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که ملت ایران جشن می‌گیرند تروریست‌های خبیث را وادار کردند از ملت ایران انتقام بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند ملت ایران بیدارند و در مقابل توطئه‌های آن ها ایستادگی خواهند کرد، متذکر شد: امروز ملت ایران با اقتدا به شهدا در مقابل جنگ ناجوانمردانه روانی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار