فرمانده قرارگاه نجف اشرف:

ایثار «پیشمرگان کرد» در دفاع از میهن ستودنی است

سردار «محمد نظر عظیمی» گفت: از خود گذشتگی پیشمرگان کُرد مسلمان در دفاع از میهن اسلامی ستودنی است.
کد خبر: ۳۳۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 13February 2019

ایثار« پیشمرگان کرد» در دفاع از میهن ستودنی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف در همایش تجلیل از پیشمرگان کرد مسلمان که در شهرستان جوانرود برگزار شد، اظهار داشت: ایثار و از خود گذشتگی‌های پیشمرگان کرد مسلمان در دفاع از میهن اسلامی ستودنی است.

وی افزود: پیشمرگان کرد مسلمان به تمام تاکتیک‌های دشمنان در فریب دادن مردم جواب دندان شکن دادند.

این مقام مسئول گفت: پیشمرگان کرد مسلمان با حضورشان در میادین مختلف و حتی در مطرح کردن تفرقه میان شیعه و سنی این موضوع را از دشمنان سلب کردند و یکی از اهداف انقلاب اسلامی در خنثی سازی تفرقه قومی و مذهبی از سوی دشمن را محقق کردند.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «ناصرباباخانی» فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود گفت: پیشمرگان کُرد مسلمان در سال‌های حماسه و خون در جبهه‌ها همدوش برادران پاسدار خود در دفاع از تمامیت ارضی کشور جانانه افتخار آفریدند.

وی افزود: ما باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشمرگان کُرد مسلمان را به صورت صحیح در جامعه نهادینه و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

سردار «رضا افروز» یکی فرماندهان دوران دفاع مقدس هم با مروری از خودگذشتگی پیشمرگان کرد مسلمان گفت: مردم جوانرود در موقعیت حساس روز‌های اول پیروزی انقلاب با حضور به موقع و درک عمیق شرایط و تحمل سختی سازمان پیشمرگان مسلمان کرد را تشکیل و تاثیر بسزایی در دفاع از انقلاب داشتند.

وی افزود: اگر امروز افتخار زندگی در کشوری را داریم که با اقتدار تمام در معادلات منطقه‌ای و مسائل جهانی تاثیرگذاری دارد از برکت خون پاک شهیدانی است که در جای‌جای ایران اسلامی برای دفاع از اسلام و انقلاب برخواستند و به شهادت رسیدند.

لازم به ذکر است که در این مراسم از تعدادی از پیشمرگان کرد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار