سردار اشتری:

دستگیری تیم تروریستی در ماهشهر/ مردم دیروز نشان دادند سر سازش با دشمن ندارند

فرمانده ناجا با اشاره به حرکت کور تروریستی دشمن و شهادت دو مامور ناجا در ماهشهر گفت: دشمن به دنبال ایجاد ترس و وحشت در کشور بود؛ این تیم تروریستی و وابستگان به آن‌ها به طور کامل در ماهشهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۳۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 12February 2019

دستگیری تیم تروریستی در ماهشهر/ مردم دیروز نشان دادند سر سازش با دشمن ندارندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم پاسداشت چهلمین سال تاسیس کمیته‌های انقلاب اسلامی با بیان اینکه از دوازدهم بهمن همکاران من هوشیارانه در آمادگی کامل بودند، اظهار داشت: خیلی از توطئه‌ها از دوازدهم بهمن تا روز راهپیمایی خنثی شد.

وی با اشاره به حرکت کور تروریستی دشمن و شهادت دو مامور ناجا در ماهشهر گفت: دشمن به دنبال ایجاد ترس و وحشت در کشور بود؛ این تیم تروریستی و وابستگان به آن‌ها به طور کامل در ماهشهر دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تهدید به شکست و نابودی می‌کردند اما ما با شکوه تر از همیشه جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را برگزار کردیم.

سردار اشتری گفت: مردم دیروز آمدند تا بگویند ما با دشمن سر سازش نداریم و تابع رهبری هستیم.

فرمانده ناجا اظهار داشت: اولین نهادی که پس از انقلاب اسلامی تشکیل شد کمیته‌های انقلاب اسلامی بود و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها شما باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمن شد.

سردار اشتری با بیان اینکه اگر مروری کنیم به حوادث انقلاب اسلامی نقش کمیته‌های انقلاب اسلامی نمایان خواهد شد، گفت: امروز خدمات کمیته انقلاب اسلامی کمتر دیده می‌شود.

وی گفت: شهدا و پیشکسوتان کمیته‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی در خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان داست؛ آمریکایی‌ها با تحرکات خود در شمال، شرق، جنوب و غرب کشور با تمام توان و تجهیزات به دنبال ساقط کردن نظام بودند.

سردار اشتری با اشاره به شخصیت آیت الله مهدوی کنی افزود: امام راحل مرحوم آیت الله مهدوی کنی را به عنوان مسئول کمیته انقلاب اسلامی انتخاب کردند و در بحرانی‌ترین شرایط برخی مسائل را به ایشان سپردند.

فرمانده ناجا در خصوص نقش ناجا در هشت سال دفاع مقدس گفت: لشکر روح‌الله در دفاع مقدس در عملیات‌های زیادی حضور یافت و شهدای زیادی تقدیم نظام کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار